پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: ۳۴۳۰۸۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۷
روابط عمومی بانک رفاه در واکنش به پخش کلیپی از ضرب و شتم یک خانم توسط مدیر شعبه بانک رفاه، مدعی شده که این فیلم برای تیر سال گذشته بوده و رئیس شعبه مربوطه به کمیته انضباطی احضار و پرونده‌ای در این باره تشکیل و حکم نهایی اخراج وی صادر شده است. توضیحات نیز به گونه‌ای است که مشتری را مقصر اصلی قلمداد کرده است. سوال اینجاست که مشتری چه درخواستی داشته که پاسخی دریافت ننموده و کار بدین جا رسیده است؟ آیا از اثرات تخریبی این صحنه روی روان مردم اطلاع دارید؟ واکنش دلجویانه احتمالی بانک رفاه برای شهروند مورد ضرب و شتم واقع شده، چه بوده است؟ منتظر توضیحات شفاف و بدون توجیه روابط عمومی محترم بانک رفاه هستیم.
شعار سال: این فیلم به صورت گسترده در فضای مجازی منتشر شده و باعث شد بانک هم واکنش نشان دهد. گفته می‌شود این اتفاق در شعبه خیابان لبافی نژاد تهران بانک رفاه کارگران روی داده است.

بانک رفاه: رئیس شعبه، تخلف کرده و اخراج شد

مدیر روابط عمومی بانک رفاه در واکنش گفت: این فیلم برای تیر سال گذشته است و پس از اطلاع مدیریت بانک از این حادثه، رئیس شعبه مربوطه به کمیته انضباطی احضار و پرونده‌ای در این باره تشکیل و حکم نهایی اخراج وی صادر شد.

رفتار رئیس شعبه به هیچ عنوان قابل توجیه نیست، البته این خانم پیش از اینکه این رفتار از کارمندان شعبه سر بزند، با بهم ریختن شعبه و شکستن شیشه‌ها سعی در ایجاد اخلال در کار شعبه را داشت که متأسفانه با دخالت کارمند بانک، کار به مشاجره کشیده شد و وی را از بانک به بیرون فرستادند.

صورت جلسه توسط کلانتری تهیه شده است و پلیس گزارش‌های تکمیلی را در این خصوص دارد.
 
تعداد بازدید : 7

به دنبال انتشار این کلیپ در فضای مجازی، رئیس شعبه بانک رفاه شعبه لبافی نژاد، از مردم عذر خواهی نمود؛
تعداد بازدید : 6
پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از منابع گوناگون
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
هیوا
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
0
0
واقعا که شرم آوره مگه کسی میتونه با اینا کاری داشته باشه مگه چند وقت پیش نماینده مجلس بخاطر گذشتن از طرح ترافیک تو گوش سرباز نزد تازه گفتن سرباز باید عذرخواهی کنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین