روابط عمومی بانک رفاه در واکنش به پخش کلیپی از ضرب و شتم یک خانم توسط مدیر شعبه بانک رفاه، مدعی شده که این فیلم برای تیر سال گذشته بوده و رئیس شعبه مربوطه به کمیته انضباطی احضار و پروندهای در این باره تشکیل و حکم نهایی اخراج وی صادر شده است. توضیحات نیز به گونهای است که مشتری را مقصر اصلی قلمداد کرده است. سوال اینجاست که مشتری چه درخواستی داشته که پاسخی دریافت ننموده و کار بدین جا رسیده است؟ آیا از اثرات تخریبی این صحنه روی روان مردم اطلاع دارید؟ واکنش دلجویانه احتمالی بانک رفاه برای شهروند مورد ضرب و شتم واقع شده، چه بوده است؟ منتظر توضیحات شفاف و بدون توجیه روابط عمومی محترم بانک رفاه هستیم.
شعار سال: این فیلم به صورت گسترده در فضای مجازی منتشر شده و باعث شد بانک هم واکنش نشان دهد. گفته میشود این اتفاق در شعبه خیابان لبافی نژاد تهران بانک رفاه کارگران روی داده است.
بانک رفاه: رئیس شعبه، تخلف کرده و اخراج شد
مدیر روابط عمومی بانک رفاه در واکنش گفت: این فیلم برای تیر سال گذشته است و پس از اطلاع مدیریت بانک از این حادثه، رئیس شعبه مربوطه به کمیته انضباطی احضار و پروندهای در این باره تشکیل و حکم نهایی اخراج وی صادر شد.
رفتار رئیس شعبه به هیچ عنوان قابل توجیه نیست، البته این خانم پیش از اینکه این رفتار از کارمندان شعبه سر بزند، با بهم ریختن شعبه و شکستن شیشهها سعی در ایجاد اخلال در کار شعبه را داشت که متأسفانه با دخالت کارمند بانک، کار به مشاجره کشیده شد و وی را از بانک به بیرون فرستادند.
صورت جلسه توسط کلانتری تهیه شده است و پلیس گزارشهای تکمیلی را در این خصوص دارد.
به دنبال انتشار این کلیپ در فضای مجازی، رئیس شعبه بانک رفاه شعبه لبافی نژاد، از مردم عذر خواهی نمود؛
پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از منابع گوناگون