پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۳۰۹۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۴
استاندار قزوین گفت: کار جزیره‌ای و تهدید درخصوص آسیب‌های اجتماعی پاسخگو نیست بلکه باید عزم و مشارکت عمومی در این امر شکل گرفته و سهم بندی برای افراد و دستگاه‌ها ایجاد شود و اگر در این خصوص اقدامی نشود یک غفلت اجتماعی است.
شعار سال: هدایت الله جمالی پور روز سه‌شنبه در نشست شورای آموزش و پرورش استان قزوین افزود: مشکلات اقتصادی و معیشتی خانواده‌ها یکی از علل مهم بروز آسیب‌های اجتماعی است بنابراین مسوولان باید به اقتصاد خانواده توجه بیشتری داشته باشند.

وی با بیان اینکه برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در میان دانش آموزان نیازمند یک عزم همگانی هستیم، اظهار داشت: باید با یک مدیریت منطقی و با استفاده از همه ظرفیت‌ها به دنبال بررسی این معضلات و ریشه‌کنی آن‌ها باشیم.

جمالی پور تصریح کرد: هم افزایی دستگاه‌ها و نهاد‌های حاکمیت با یکدیگر برای حل آسیب‌های اجتماعی یک ضرورت انکارناپذیر است.

نماینده عالی دولت در استان قزوین گفت: کار جزیره‌ای و تهدید در این رابطه پاسخگو نیست بلکه باید عزم و مشارکت عمومی در این امر شکل گرفته و سهم بندی برای افراد و دستگاه‌ها ایجاد شود و اگر در این خصوص اقدامی نشود یک غفلت اجتماعی است.

وی با اشاره به اینکه آسیب‌های اجتماعی ابعاد مختلف جامعه را تهدید می‌کند، اضافه کرد: در شرایط فعلی غفلت از آسیب‌های اجتماعی نگران کننده است و توجه به کاهش معضلات دانش آموزی و خانواده‌ها حتی از سرمایه گذاری مهمتر است و باید مشارکت عمومی و بسیج همگانی به این سمت حرکت کنیم.

استاندار قزوین با تاکید براینکه به آمار و اطلاعات در مورد آسیب‌های اجتماعی چندان اعتقادی ندارم، افزود: گاهی آمار‌ها به واقعیت نزدیک نیست در حالی که باید نتایج کار‌های ما در جامعه ملموس‌تر دیده شود و شاهد کاهش آسیب‌ها در لایه‌های مختلف باشیم.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه در همه بخش‌های حاکمیتی با این موضوع مواجه هستیم که در بسیاری مواقع آمار و اطلاعات با واقعیات جامعه متفاوت است و اگر هر دستگاهی با توجه به سهم خود، نقش آفرینی کند بسیاری از معضلات برطرف خواهد شد.

جمالی پور ادامه داد: در پیشبرد طرح نماد باید دستگاه‌های مختلف به آموزش و پرورش کمک کنند تا در کاهش آسیب‌ها و تهدیدات پیرامون دانش آموزان به نتایج بهتری برسیم.

وی اضافه کرد: آسیب‌های اجتماعی امروز ناشی از این است که صدای جامعه با نخبگان و عناصر سیاسی متفاوت است بنابراین باید اعتمادسازی و امیدآفرینی کنیم تا دامنه تولید آسیب را در استان و کشور کاهش دهیم.

استاندار قزوین همچنین تاکید کرد: شورا‌های اسلامی شهر‌ها و شهرداری‌ها در اجرای طرح نماد باید مشارکت کرده و با کمک به کنترل آسیب‌ها به سلامت جامعه کمک کنند.

شعار سال؛ با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری جمهوری اسلامی، تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰، کد خبر: ۸۴۳۳۳۳۴۱، www.irna.ir
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
هیوا
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
0
0
دقیقا یه حرف درست اگه زده باشید همینه در مورد هیچ مساله و معضلی برخورد جزیره ای جواب نمیده
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین