پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۳۱۱۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۴
ضرورت ساماندهی دفن پسماند در پارس آباد، برگزاری نمایشگاه لوگوتایپ، ضرورت استقرار روابط عمومی ایده‌آل در سازمان‌ها و درگذشت اسدی پیشکسوت تئاتر از جمله خبر‌های کوتاه روز دوشنبه در نقاط مختلف استان اردبیل است.
شعار سال: مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل بر ضرورت ساماندهی هرچه سریعتر سایت دفن پسماند شهرستان پارس‌آباد مغان تاکید کرد.

سعید شهند در بازدید از سایت دایمی دفن پسماند شهرداری پارس‌آباد ضمن انتقاد از وضعیت مدیریت این مجموعه گفت: شهرداری مکلف است ظرف ۲ هفته آینده نسبت به ساماندهی زیست محیطی این محل اقدام کند.

وی افزود: در صورت توجه نکردن شهرداری پارس‌آباد به وضعیت مدیریت محل دفن دایمی پسماند، مراتب از طریق مراجع قضایی مورد پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت.

روزانه نزدیک به ۱۵۰ تن زباله و بیش از ۲۰۰ تن نخاله در شهر پارس‌آباد تولید می‌شود.

نمایشگاه دورهمی لوگوتایپ‌ها در اردبیل آغاز شد

نخستین نمایشگاه دورهمی لوگوتایپ‌ها با حضور استادان بنام و برجسته عرصه نشان‌های نوشتاری در حوزه هنری اردبیل آغاز شد.

بنابر اعلام روابط عمومی حوزه هنری استان اردبیل، این نمایشگاه با ۲۳۰ اثر از ۸۹ هنرمند از امروز تا ۳۱ اردیبهشت با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی دایر خواهد بود.

گردهمایی آثار استادان و هنرمندان برجسته عرصه تایپ و نوشتار در کنار جوانان در قالب این نمایشگاه فرصتی برای آموزش، تجربه‌اندوزی و کسب انرژی مثبت و موثر است.

لوگو (نشان تجاری) انواع متخلفی دارد که از منظر ساختاری با هم تفاوت‌های آشکاری دارند و لوگوتایپ یا نشانه نوشته یکی از انواع لوگو به شمار می‌رود.

عظیم اسدی هنرمند نام آشنای تئاتر اردبیل درگذشت

عظیم اسدی متولد ۱۳۳۷ بود که آثار نمایشی و مکتوب گوناگونی از جمله کتاب آهنگ شبانه و نمایش‌های خواب و خون سبز به عنوان نویسنده، بازیگر و کارگردان از وی برای علاقه‌مندان عرصه هنر‌های نمایشی استان اردبیل و کشور به یادگار مانده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل بدین مناسبت با صدور پیامی اعلام کرد: خبر درگذشت استاد عظیم اسدی، هنرمند محبوب و نامی تئاتر اردبیل که چهره خندان و مهر و مهربانی‌اش زبانزد اصحاب فرهیخته فرهنگ و هنر بوده و آثار ارزشمندی را در تاریخ زرین فرهنگ و هنر دارالارشاد به یادگار گذاشته، مایه تاثر فراوان شد.

عبدالله بحرالعلومی در بخش دیگری از این پیام بیان کرد: زنده‌یاد اسدی هنرمند مهربان و اخلاق مداری بود که صادقانه برای تئاتر اردبیل و ارتقای آن تلاش می‌کرد و بدون تردید فقدان این هنرمند توانمند و فرهیخته وارسته خسارت بزرگی برای اصحاب فرهنگ و هنر نیز هنرمندان و جامعه هنری کشور و دارالارشاد اردبیل است.

همچنین در این پیام آمده است: با نهایت تاسف و تالم فراوان ضایعه جبران‌ناپذیر درگذشت این هنرمند و چهره نام آشنای اردبیلی را به جامعه فرهنگی و هنری کشور، هنرمندان و اصحاب تئاتر و تلویزیون، مردم ولایتمدار و هنرمندپرور استان و خانواده آن عزیز سفر کرده تسلیت و تعزیت عرض نموده، از درگاه حضرت سبحان برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسالت دارم.

استقرار روابط عمومی ایده‌آل در هر سازمانی ضروری است

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل در پیامی به مناسبت روز روابط عمومی و ارتباطات گفت: نقش روابط عمومی‌ها در دهکده جهانی که اطلاعات با ارزش‌ترین کالا محسوب می‌شود، به عنوان بدیهی‌ترین بخش شناسایی، پردازش و انتقال اطلاعات در درون و بیرون سازمان است و برای این منظور و ایجاد تحرک لازم در جامعه اطلاعاتی، استقرار روابط عمومی ایده‌آل در هر سازمانی ضروری است.

سجاد انوشیروانی افزود: روابط عمومی مجموعه‌ای از عملیات ارتباطی آگاهانه مبتنی بر برنامه و تحقق است که با استفاده از شیوه‌های علمی و هنری به دنبال ارتباط با مردم و اطلاع‌یابی از نظرات آنان، تجربه و تجلیل گرایش‌های مخاطبان و افکار عمومی به منظور گفتگو با آنان برای رسیدن به تفاهم با کاربرد روش‌ها و ابزار‌های ارتباطی، نوشتاری، گفتاری، دیداری و شنیداری است.

وی با بیان اینکه روابط عمومی به دنبال تاثیرگذاری بر افکار عمومی و تاثیرپذیری از آن است، اضافه کرد: اخلاق، گفتگو و تفاهم از اصول مهم در روابط عمومی به شمار می‌رود و با توجه به این اصول و بر اعتماد دوسویه بین سازمان و مخاطب افزوده و بازدهی و بهره‌وری سازمان بالارفته و به هم‌فهمی خواهد رسید که نقشی اساسی در پیشرفت و بهره‌وری سازمانی دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل در ادامه تاکید کرد: اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاع‌رسانی در همه عرصه‌ها پیشتاز است، دوچندان شده؛ به گونه‌ای که موفقیت سازمان‌ها، اداره‌ها، شرکت‌ها و دوامشان در عرصه‌ها و فعالیت‌های تخصصی به عملکرد روابط عمومی‌ها وابسته است.

۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی می‌باشد که در سطح جهان با عنوان روز ارتباطات و جامعه اطلاعاتی نام‌گذاری شده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از ایرنا، تاریخ انتشار:۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰، کد خبر:۸۴۳۳۱۹۶۸، www.irna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۲
0
0
این پسماندها که به این صورت رها میشوند آلودگی برای مردم و محیط زیست نخواهد داشت؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین