پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۳۲۰۶
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۹
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از خبرنگاری که حین تهیه گزارش از روند واکسیناسیون دچار شکستگی دست شد، عذرخواهی کرد.
شعار سال: در پی شکستن دست یک خبرنگار هنگام تهیه گزارش از روند واکسیناسیون دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، رییس این دانشگاه از خبرنگار و جامعه خبری عذرخواهی کرد.

فائزه مومنی، خبرنگار، که برای تهیه گزارش از روند واکسیناسیون با هماهنگی و مجوز به یکی از این مراکز مراجعه کرده بود، هنگام خروج با برخورد حراست دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی مواجه می‌شود. ماموران حراست که دنبال پاک کردن مصاحبه‌ها بودند، با این خبرنگار برخورد فیزیکی کرده و باعث شکستن انگشت دستش می‌شوند.

علیرضا زالی رییس دانشگاه شهیدبهشتی در پی این اتفاق از طرف دانشگاه و مسئولان ارشد دانشگاه شهید بهشتی، مراتب عذرخواهی خود را از این خبرنگار و جامعه خبری اعلام و عنوان کرد: برای دلجویی از خبرنگار تلاش خواهد شد.
 
ماجرای شکستن دست خبرنگار به دلیل تهیه گزارش از نحوه واکسیناسیون عمومی را در ویدئوی زیر ببینید و بشنوید:
تعداد بازدید : 6
 
بعد از انتشار این خبر، منابع آگاه اطلاع داده اند که مأمور حراست بیمارستان که به خبرنگار خانم آسیب شدید زده بود، تعلیق شد.
عذرخواهی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از خبرنگار مضروب
 

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجو، تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰، کد خبر: ۹۳۵۵۴۵، www.snn.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین