پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۳۲۵۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۹
رئیس کمیسیون اصل ۹۰ در جلسه علنی امروز (۲۹ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکری شفاهی، گفت: متاسفانه نزدیک به ۷ ماه است که فردی با اسم بنده به اداره‌های مختلف زنگ می‌زند و اخاذی می‌کند.
شعار سال: رئیس کمیسیون اصل ۹۰ گفت: مدتی است فردی با اسم بنده به اداره‌ها زنگ می‌زند و از آن‌ها اخاذی می‌کند که باید با وی برخورد شود.

حجت الاسلام نصرالله پژمانفر در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی طی تذکری شفاهی، گفت: متاسفانه نزدیک به ۷ ماه است که فردی با اسم بنده به اداره‌های مختلف زنگ می‌زند و اخاذی می‌کند.

وی بیان کرد: بنده این موضوع را به دستگاه‌های امنیتی وحراست مجلس گفتم و تقاضای بنده این است که هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی هم به این موضوع ورود کند چرا که این فرد آبروی بنده را می‌برد.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همچنین اخیراً طرح بانکداری اسلامی در مجلس به تصویب رسید و برخی افراد نقطه نظراتی در این باره داشتند که عصر روز گذشته جلسه‌ای ۴ ساعته در این باره برگزار کردیم که همه نقطه نظرات خود را مطرح کنند.

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ما این نشست‌ها را باز هم برگزار خواهیم کرد تا نظرات موافقان و مخالفان در مورد این طرح مهم اتخاذ شود.

سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی که ریاست جلسه را بر عهده داشت در پاسخ به این تذکر گفت: بالاخره حسن شهرت هم دردسر دارد و برخی از حسن شهرت شما استفاده می‌کنند.
 

شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته ازدیده بان ایران، تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰، کدخبر:۱۰۸۱۲۵، didbaniran.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سینا
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
0
0
عجب چ کسی هست که انقدر تسلط داشته ...
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین