پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۳۲۵۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۹
فاز پایانی پروژه احداث بلوار امامت پردیسان آماده افتتاح است.
شعار سال: احداث بلوار امامت یکی از پروژه‌های مهم منطقه هشت شهرداری قم است که با اجرای این طرح عمرانی حلقه ترافیکی پردیسان تکمیل خواهد شد.

اعتبار اجرای این پروژه پنج میلیارد تومان بوده و در مساحت ۲۰۰ هزار مترمربعی توسط منطقه هشت شهرداری احداث‌شده است.

عملیات عمرانی این پروژه از تقاطع بلوار شهروند تا میدان آیت‌الله‌العظمی بهجت در طول ۱۵۰۰ و عرض ۲۰ متری از ۱۵ فروردین‌ماه ۹۹ آغازشده است و بر اساس زمان‌بندی پروژه در اردیبهشت‌ماه سال جاری تکمیل و در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

اهداف این پروژه، تسهیل در تردد شهروندان با توجه به تراکم بالای جمعیت پردیسان، روان‌سازی ترافیک، افزایش ایمنی معابر و کاهش بروز حوادث رانندگی و اتصال بلوار آیت‌الله بروجردی به بلوار غدیر است.

ایجاد حاشیه سبز، تکمیل تابلو‌های ترافیکی و خط‌کشی مسیر ازجمله اقداماتی است که علاوه بر امور عمرانی نظیر خاک‌برداری، جدول‌گذاری، زیرسازی و آسفالت در این پروژه به اجرا درآمده است.

این پروژه روز چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۰ و در قالب طرح “قم در مسیر تحول” مورد افتتاح توسط مدیران استانی و شهری قرار خواهد گرفت.

شعار سال؛ با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۱۸۰۷۰۳، www.borna.news
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
0
0
تسهیل در رفت و آمد یکی از مهمترین موارد پس از بهره‌برداری از این جاده است
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین