پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۳۳۰۴
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۰:۵۷
امروز تصاویر مربوط به ۱۰ خودروی تشریفاتی پارک شده در صدا و سیما در فضای مجازی منتشر شد. این ۱۰ دستگاه خودرو تارا مشکی‌رنگ با پلاک تشریفات مسئولیت رساندن نامزد‌های انتخابات ۱۴۰۰ را به محل برگزاری مناظره‌های تلویزیونی بر عهده داشته باشند. پارک شدن ۱۰ دستگاه خودرو تارا صفر کیلومتر با پلاک «تشریفات» در پارکینگ اداره کل روابط عمومی سازمان صدا و سیما، گمانه‌زنی‌ها را درباره تعداد نهایی نامزد‌های انتخابات۱۴۰۰ به اوج رسانده است.
شعار سال: امروز تصاویر مربوط به ۱۰ خودروی تشریفاتی پارک شده در صدا و سیما در فضای مجازی منتشر شد. این ۱۰ دستگاه خودرو تارا مشکی‌رنگ با پلاک تشریفات مسئولیت رساندن نامزد‌های انتخابات ۱۴۰۰ را به محل برگزاری مناظره‌های تلویزیونی بر عهده داشته باشند.

با توجه به اینکه هنوز فهرست نامزد‌های تاییدشده از سوی شورای نگهبان اعلام نشده، شاید بتوان بر اساس تعداد خودرو‌ها این‌گونه گمانه‌زنی کرد که امسال دست‌کم ۱۰ نامزد در مناظره‌های انتخاباتی در سازمان صدا و سیما حضور خواهند داشت.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی دیده‌بان ایران، تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۰۸۱۵۰، www.didbaniran.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین