پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۳۳۵۵
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۵
زیباکلام، فعال سیاسی اصلاح طلب با بیان اینکه من پیروز انتخابات را آقای رئیسی می‌دانم، گفت: پرونده اصلاح طلبان بسته شده و آن‌ها وقتشان را تلف می‌کنند. کسی به این گروه رای نخواهد داد و رقابت در اردوگاه اصولگرایان باقی می‌ماند.
شعار سال: صادق زیباکلام، فعال سیاسی اصلاح طلب در نشست انتخاباتی در کلاب‌هاوس گفت: من معتقدم که قطعا آقای رییسی پیروزی این انتخابات می‌شوند، ایشان یقینا سبک و سنگین کردند و بررسی‌هایشان نشان داده است که شانسشان برای پیروزی بسیار بالاست. ایشان قطعا به این نتیجه رسیدند که پیروز می‌شوند و این اتفاق برایشان یک اعتبار است.

زیباکلام تاکید کرد: من پیروز این انتخابات را آقای رئیسی می‌دانم. به این خاطر تعجب کردم که آقای لاریجانی ثبت نام کردند، چون با حضور آقای رئیسی هیچ شانسی برای دیگر کاندیدا‌ها وجود ندارد.

این تحلیلگر سیاسی گفت: در مورد اصلاح‌طلبان، ثبت‌نام آقای تاج زاده یک موجی در بدنه اجتماعیشان به وجود آورد. یک اقلیتی در کلاب‌هاوس می‌گفتند که با تایید صلاحیت آقای تاجزاده ممکن است در انتخابات شرکت کنند. در روم تشکیل شده با حضور آقای تاجزاده از ایشان سوال شد که در صورت رد صلاحیت، از فرد دیگری حمایت می‌کنید یا نه، آقای تاجزاده پاسخ قطعی به این سوال ندادند.

زیبا کلام گفت: پرونده اصلاح طلبان بسته شده و آن‌ها وقتشان را تلف می‌کنند. کسی به این گروه رای نخواهد داد و رقابت در اردوگاه اصولگرایان باقی می‌ماند.

وی تصریح کرد: من خیلی شانس زیادی برای آقای لاریجانی نمی‌بینم، آقای قالیباف هوشیار بودند که با حضور آقای رئیسی در انتخابات شرکت نکنند.

این چهره سیاسی تاکید کرد: دلم می‌خواست که از آقای لاریجانی می‌پرسیدم به چه امیدی در انتخابات شرکت کردند؟ پیروزی آقای رییسی را در رقابت با آقای لاریجانی که اصلی‌ترین رقیبشان است یک جور‌هایی قطعی می‌بینم.

شعار سال؛ با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجو، تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰، کد خبر: ۹۳۵۶۷۷، www.snn.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین