پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۳۳۹۴
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۸
پخش مناظرات انتخابات ریاست جمهوری معمولا از پرطرفدارترین تولیدات رسانه ملی به شمار می‌رود که در سال‌های گذشته با بازخورد فراوانی روبرو بوده است.

شعار سال:احتمالا تهیه کننده های سریال های تلویزیون به خصوص افرادی که این روزها سریال شان روی آنتن است خوب می دانند که رقیبی جدی در راه است.

پخش مناظرات انتخابات ریاست جمهوری معمولا از پرطرفدارترین تولیدات رسانه ملی به شمار می رود که در سال های گذشته با بازخورد فراوانی روبرو بوده است.
 
 این در حالی است که از سبک و سیاق و حضور نامزدهای امسال و شناختی که از کاندیدهای انتخابات سال 1400 داریم باید گفت بی تردید پر هیجان ترین و البته پرسر و صداترین برنامه های مناظرات انتخاباتی در راه است با این وصف که پیش از این فضای مجازی تا این حد قدرتمند و تاثیر گذار نبود که با دسترسی بالا بتواند طیفی وسیع تر از مخاطب را درگیر خود کند. پس نه تنها فضای مجازی امروز رقیب جدی تلویزیون است که می تواند به مناظرات تلویزیونی 1400 در ایجاد موج و دیده شدن دامن بزند.
 

در شرایطی که معمولی ترین و ضعیف ترین برنامه های تلویزیون می توانند در شبکه های اجتماعی پر سر و صدا ظاهر شوند تصور کنید مناظرات نامزدها چگونه در فضای مجازی می چرخد و در این شرایط مدیریت این دست برنامه ها حتما کار راحتی نخواهد بود و جدا از حواشی مرسوم، ملاحظاتی پیش روی برنامه سازان خواهد بود که بی تردید انعکاس اجتماعی آن می تواند در بالا بردن مشارکت امور مردم موثر و قابل توجه باشد.
 
پر واضح است که مدیوم های مختلف رسانه ای و ابزار تبلیغاتی موجود امروز به دور از هر گونه چارچوب و ممیزی راهکار بی واسطه ای برای مشاوران رسانه ای نامزدها خواهد بود و در این مسیر قطعا برنامه های تلویزیونی متاثر از این رسانه ها می توانند به مسیری متفاوت بروند که این مسئله می تواند هدف نهایی سیاست گذاران تلویزیون را تحت شعاع قرار دهد.


پس باید گفت در شرایط فعلی تلویزیون نقشی مهم و بی بدیل در انتخابات خواهد داشت و مراقبت و محافظت از آنچه بر عهده دارد ماموریت حساسی است که نیاز است با نظارت و توجه ویژه ای به پایان برسد.
 
قطعا مدیران رسانه ملی بر این امر واقف هستند که می توانند تاثیری مستقیم بر انتخابات 1400 داشته و جدا از تاثیر بر مشارکت مردمی در شناخت و بهترین تصمیم نیز موثر واقع گردند.
 
قطعا نکاتی چون؛
 
انتخاب کنداکتور مناسب پخش
 
انتخاب تیم تولید کاربلد
 
مجری مشرف به موضوع خاص و آشنا با داستان حساسیت انتخابات
 
انعکاس موثر به لحاظ تبلیغات
 
و در نظر گرفتن ساختاری جذاب و تاثیرگذار
 
می تواند از نکات مهم تولید برنامه های مناظرات سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری باشد.
 


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری  برنا ، تاریخ انتشار: 30 اردیبهشت 1400، کدخبر1181451،www.borna.news

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین