پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۳۹۴۸
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۲
پیشکسوت باشگاه استقلال تهران گفت: ناصر حجازی در قلب همه مردم ایران حضور داشت و دیدن این محبوبیت برای برخی قابل تحمل نبود و مدیران فوتبالی را اذیت می‌کرد.

شعار سال:اصغر حاجیلو به مناسبت دهمین سالگرد درگذشت مرحوم ناصر حجازی اظهار داشت: جای بزرگانی مثل منصور پورحیدری و ناصر حجازی در فوتبال ایران خالی است. ناصرخان در فوتبال ایران فردی خاص بود که هرگز براساس مصلحت حرف نمی زد یا رفتار نمی کرد. او برای اینکه در جایی مشغول باشد یا پست و مقامی به دست بیاورد مجیز دیگران را نمی گفت و همین باعث می شد وجودش برای خیلی ها سنگین باشد. ناصرخان نه فقط درباره فوتبال بلکه درباره مشکلات مردم هم حرف می زد و به نادرستی ها اعتراض می کرد.

او ادامه داد: در این روزهای سخت که مردم صورت شان را با سیلی سرخ نگه می دارند و اوضاع مدیریت فوتبال هم آشفته است، اگر ناصرخان بود اتفاقات بهتری می افتاد. او همیشه درباره مشکلات و فساد حرف می زد و حرف هایش هم واقعا تاثیرگذار بود و باعث می شد اتفاقات بهتری رخ دهد. البته اگر الان ناصرخان بود هم اتفاق خوبی نمی افتاد چون آدم هایی که این روزها بر مسند قدرت هستند به هیچ انتقادی گوش نمی دهند و همین باعث شده اوضاع هر روز بدتر از روز قبل شود.

حاجیلو با بیان اینکه حرف‌های ناصر حجازی روی مردم تاثیر می‌گذاشت، افزود: ناصرخان چون بین مردم محبوب بود و به هیچ گروهی وابستگی نداشت، حرف هایش روی مردم اثر می گذاشت. او همیشه به بدی ها اعتراض می کرد و درد مردم را می گفت چون احساس تکلیف می کرد و می دانست حرف هایش به دل می نشیند. به نظر من آنچه باعث ماندگاری و محبوبیت ناصر حجازی شد، افتخارات فوتبالی اش نبود بلکه حرف های مردمی اش او را ماندگار کرد.

مبازی مرحوم ناصر حجازی گفت: مدیران فوتبال در ایران هرگز نمی توانستند حضور حجازی را تحمل کنند. آنها مربیانی را دوست دارند که بله قربان گو باشند ولی حجازی اینطور نبود و به نادرستی ها اعتراض می کرد. ناصر می توانست مثل خیلی ها که معترض هستند از ایران برود و در خارج از کشور داد و هوار کند اما واقعیت این است که او در سخت ترین روزها هم در ایران ماند و کنار مردمش نیز حضور داشت. ناصر حجازی برای اسطوره و محبوب شدن کنار مردم بود و همین باعث ماندگاری اش شد.

او درباره محبوبیت حجازی بین هواداران فوتبال گفت: خیلی ها هستند که معروفند اما محبوب نیستند. حجازی نه تنها بین استقلالی ها بلکه بین قرمزها هم محبوب بود. او اهل کری خوانی برای پرسپولیسی ها نبود و همیشه به بازیکنان و هواداران تیم حریف احترام می گذاشت. ناصر حجازی در قلب همه مردم ایران حضور داشت و دیدن این محبوبیت برای خیلی ها باورپذیر و قابل تحمل نبود و مدیران فوتبالی را اذیت می کرد. بهترین جمله در وصف درگذشت ناصر حجازی این بود که عقاب از شهر کلاغ ها پرید

 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۱۸۲۳۷۷، www.borna.news.ir.
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین