پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۳۹۵۱
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۰
جناب سخنگو در مواجهه با سوال مجری، بجای پاسخ دادن دارد دست و پا می‌زند. از پاداش شناسایی ۲۰ میلیونی می‌گوید و مدعی است که یک میلیارد تومان داده اند (شناسایی خنده دار ۵۰ نفر در کل کشور). اعتراف دارد که می‌توان کنتور را بخطا انداخت و برق پشت کنتور گرفت (اشاره‌ای هم به همکاری‌های بعضا احتمالی کارکنان صنعت برق با متخلفین نمی‌کند). معترف است که در سیستم توزیع، توانایی برقراری ارتباط منطقی بین برق عرضه شده در شبکه با مجموع مصرف‌های پراکنده مصرف کننده نهایی ندارند (کم توانی در الفبای اقتصاد انرژی). در واقع می‌گوید که حتی توان دریافت نشانه و سیگنال برای تبیین برق دزدی ها، کاهش راندمان در روند انتقال و مواردی همانند را هم ندارند. می‌گوید که بخشی از مصرف برق در شهرک‌های صنعتی و دامداری‌ها و مرغداری هاست، باید پرسید که مگر، شهرک‌های صنعتی، برای هر واحد سقف، مصرف در نظر نمی‌گیرند؟ آیا شناسایی ماینر در شهرک صنعتی، کار پیچیده‌ای است؟ و.. آقای سخنگوی عزیز، این‌ها که گفتی، توجیه است نه دلیل. از اهمال‌ها بگو و بی تصمیمی‌ها و مردمی نبودن تولید برق و تمایل بالا به دولتی گرایی در تولید و انتقال برق و دنیایی از فسادها، اهمال‌ها، منفعت طلبی ها، کم بهره وری‌ها و مواردی از این جنس. از نکبت‌هایی بگو که شهروندان باید هزینه آن‌ها را بپردازند.

شعار سال: سخنگوی صنعت برق: بخش عمده‎ای از استخراج‎کنندگان غیرمجاز رمز ارز به صورت مخفیانه در شهرک‎های صنعتی، دامداری‌ها و مرغداری‎ها مستقر هستند و برخی از آن‌ها از تجهیزاتی استفاده می‎کنند که دستگاه قرائت کنتور را به خطا می‎اندازد.

مردم می‌توانند به ما کمک کنند و با شناسایی و معرفی آن‎ها، تا ۲۰ میلیون تومان پاداش دریافت کنند.

تعداد بازدید : 2


اختصاصی پایگاه تحلیلی -خبری شعارسال

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین