پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۵۵۸۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۶
رئیس کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی مجلس گفت: نامزد‌های انتخابات بدانند که دشمنان به دنبال از بین رفتن اعتماد مردم به مسئولان هستند و آنان نباید با وعده‌های بدون پشتوانه در زمین دشمن بازی کنند.
شعار سال: محمدصالح جوکار با اشاره به فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه نامزد‌های انتخابات به مردم وعده‌های بدون پشتوانه ندهند، اظهار داشت: مقام معظم رهبری به طور دقیق توصیه‌هایی را درباره وعده‌های نامزد‌های انتخابات مطرح فرمودند و آنان حتماً باید در تبلیغات انتخاباتی خود به این مسائل توجه کنند.

وی بیان کرد: نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری باید بدانند که صرفاً وعده دادن دردی را دوا نمی‌کند و آنان باید برنامه عملی برای حل مشکلات کشور به ویژه در زمینه اقتصادی داشته باشند.

رئیس کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری باید به این مسئله واقف باشند که مردم ما از آگاهی بسیار بالایی برخوردار هستند و اگر نامزد‌ها کلی‌گویی کنند و بگویند که مشکل مسکن، بیکاری و تورم را سریعا از بین می‌برند، مردم به این وعده‌ها توجه نمی‌کنند و بنابراین، آنان باید برنامه‌های دقیق خود را در این راستا به مردم ارائه دهند.

جوکار در واکنش به سوالی مبنی بر اینکه اگر این وعده‌ها تحقق پیدا نکند، در آینده اداره کشور چه تاثیری دارد، گفت: نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری باید در کنار وعده دادن، برنامه‌های عملی خود را هم جهت رفع مشکلات مردم ارائه کنند و اگر نامزد‌های انتخابات وعده‌ای به مردم دهند که قابلیت اجرا نداشته باشد، قاعدتا می‌تواند در آینده تاثیرات منفی زیادی بر جامعه بر جا بگذارد و اعتماد مردم به وعده‌های مسئولان برای رفع مشکلات کشور از بین می‌رود.

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران از همه ابزار‌های خود از جمله ابزار‌های رسانه‌ای استفاده می‌کنند تا اعتماد مردم به مسئولان از بین برود و زمانی که مردم متوجه شوند وعده‌های نامزد‌های انتخابات قابل تحقق نیست و آنان کلی گویی می‌کنند، قطعاً به مسئولان اعتماد نمی‌کنند.
 
اگر نامزدها وعده‌های غیرقابل تحقق به مردم دهند، دشمنان به هدف خود یعنی از بین رفتن اعتماد مردم به مسئولان نظام میرسند

وی تاکید کرد: بر این اساس، نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری باید در ارائه وعده‌های خود دقت لازم را داشته باشند و بدانند که اگر وعده‌های غیرقابل تحقق به مردم دهند، با این کار خود باعث می‌شوند که دشمنان به هدف خود یعنی از بین رفتن اعتماد مردم به مسئولان نظام برسند؛ بنابراین نباید آنان این گونه باشند و با وعده‌های غیرقابل تحقق خود در زمین دشمنان بازی کنند و آنان را به اهداف شوم شان برسانند.

رئیس کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار ما از نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری این است که در هر موضوعی، برنامه‌های خودشان را به صورت جامع و کامل ارائه دهند و بدانند که مردم از طریق راهکار‌هایی که نامزد‌ها برای رفع مشکلات ارائه می‌دهند، به آنان اعتماد می‌کنند و این اعتمادسازی میزان مشارکت مردم در انتخابات را هم افزایش خواهد داد.

جوکار اظهار داشت: در مقابل، اگر نامزد‌های انتخابات صرفاً با وعده‌های بدون پشتوانه به دنبال پیروزی در انتخابات باشند، باید بدانند که مردم به آنان اقبالی نشان نخواهند داد. مردم در وهله اول برنامه‌های نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری را مورد ارزیابی دقیق قرار می‌دهند و در صورتی که نسبت به برنامه‌های آنان برای رفع مشکلات قانع شوند به آنان رأی می‌دهند و نامزد‌ها باید در این راستا قدم بردارند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از مهر، تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۰، کد خبر: ۵۲۲۷۸۱۰، www.mehrnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۵
0
0
راه حل چیست آقای جوگار
پ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۵
0
0
راهکار چیست
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین