پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۵۶۲۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۹
رضا گلپور درباره پدر و خانواده نادر طاالب زاده نوشت: نکته بسیار عجیب، غریب و باورنکردنی در این برنامه این بود که دست اندر کاران شبکه افق، بخش‌هایی از مصاحبه‌های تلویزیونی تیمسار منصور طالب‌زاده اردوبادی را با کپشن (عنوان بندی توضیحی تلویزیونی) سرلشگر منصور اردوبادی پخش نمودند. باید دقت داشت پسوند فامیلی اردوبادی از نام مجری برنامه عصر (طالب‌زاده اردوبادی پسر) و فامیلی طالب‌زاده از تیمسار ستم‌شاهی منصور اردوبادی (طالب‌زاده اردوبادی پدر) تعامداً محذوف بوده تا این شوی بزرگداشت یاد تیمسار ستم‌شاهی به اجرای پسرش که مصداق جهل و تحریف تاریخ انقلاب است خانوادگی به نظر نیاید!
شعار سال: رضا گلپور در یادداشتی خطاب به مسئولین سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران بویژه سردار عبدالعلی علی‌عسگری نسبت به تحریف و جعل تاریخ در برنامه عصر شبکه افق بویژه در سالگرد قیام ۱۵ خرداد هشدار داد.

گلپور نوشت: در برنامه زنده عصر (منتشره در شبکه افق پنج‌شنبه ۱۳ خرداد ماه) به مناسبت سالگرد ۱۵ خرداد ۱۳۴۲، جناب آقای نادر طالب‌زاده اردوبادی، با حضور دو میهمان برنامه به نام‌های آقایان تقوی (نویسنده کتاب تاریخ سیاسی کهگیلویه) و قاسملو (از مریدان آقای عبدالله شهبازی توده‌ای کهنه کار و فرمانده گروهک محارب و مسلح نوید شاخه جوانان حزب منحله توده که بیش از چهار سال است از کشور متواری و در راستای استکبار ستیزی! ساکن آمریکاست) بار‌ها چنان به طرح تحریفی جایگاه و نقش پدر خود، تیمسار ارتش ستم‌شاهی و فرمانده وقت ژاندارمری استان فارس به عنوان سرلشگر منصور اردوبادی پرداخت که گویا این تیمسار ستم‌شاهی (پدر آقای نادر طالب‌زاده) در طرف سرکوب‌گران قیام معترضان مسلح گجستان نبوده و یا در وقایع ۱۵ خرداد ۴۲ از شهادت طلبان و پیشتازان طرفدار نهضت امام خمینی بوده است!
 
نکته بسیار عجیب، غریب و باورنکردنی 

نکته بسیار عجیب، غریب و باورنکردنی در این برنامه این بود که دست اندر کاران شبکه افق، بخش‌هایی از مصاحبه‌های تلویزیونی تیمسار منصور طالب‌زاده اردوبادی را با کپشن (عنوان بندی توضیحی تلویزیونی) سرلشگر منصور اردوبادی پخش نمودند. باید دقت داشت پسوند فامیلی اردوبادی از نام مجری برنامه عصر (طالب‌زاده اردوبادی پسر) و فامیلی طالب‌زاده از تیمسار ستم‌شاهی منصور اردوبادی (طالب‌زاده اردوبادی پدر) تعامداً محذوف بوده تا این شوی بزرگداشت یاد تیمسار ستم‌شاهی به اجرای پسرش که مصداق جهل و تحریف تاریخ انقلاب است خانوادگی به نظر نیاید!

ضمن اینکه پخش عکس‌های نامبرده با لباس رسمی استاندارد ارتش ستم‌شاهی با درجات و نشان‌های افتخار رژیم طاغوت نیز از دیگر عجایب عملکرد مدیران شبکه افق آن هم در سالگرد قیام صد در صد ضد ستم‌شاهی ۱۵ خرداد در این برنامه قابل ژرف نگری و اعجاب بود.

اینجانب نخست از آقای طالب‌زاده اردوبادی پسر سوال می‌کنم اگر پدر شما تیمسار منصور طالب‌زاده اردوبادی انقلابی بوده و در ارتش ستم‌شاهی تا افتخار! دریافت درجه سرلشگری ستم‌شاهی از دستان پلید محمدرضا پهلوی رئیس ستاد بزرگ ارتش طاغوت پیش رفته بود، چطور بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نیز تا زمان مرگش در ایالات متحده آمریکا سکنی داشت؟ و حتی افتخار سربازی در هشت سال دفاع مقدس را نمی‌پذیرفت؟ جنازه این سرلشگر ستم‌شاهی ولو در جایگاه سرباز کجای این وطن مدفون است؟

آیا دارایی‌های او ذیل قوانین جاریه جمهوری اسلامی به عنوان عنصری طاغوتی مصادره نگردید؟ و آیا از جناب آقای علی رازینی شوهر خواهر محترمتان نخواسته اید در پیگیری‌های قضایی شما جهت باز پس گیری بخش‌هایی از آن دارایی‌ها با دانش حقوقی خود کمکی بفرمایند؟ فارغ از کمک یا عدم کمک ایشان می‌شود شفاف بفرمایید چقدر از آن اموال، دارایی‌ها یا معادلشان را از نهاد‌های مربوطه انقلاب اسلامی پس گرفته اید؟

آقای طالب‌زاده! آیا می‌توانید به شکل شفاف پیرامون هویت اصلی (نام، نام خانواگی، نام پدر و نام مادر، کد ملی، محل صدور شناسنامه و سوابق تحصیلی و کاری) یکی از امین‌ترین مشاوران خود که عده‌ای او را مغز منفصل شما و به نام حسین بهزاد معرفی می‌کنند شفاف (ولو در حد ارائه تصویر پاسپورت یا شناسنامه) بیان فرمایید؟

آقای طالب‌زاده! اگر پدر شما در ارتش ستم‌شاهی در سال ۱۳۴۲ سرلشگر بوده در ماجرای موسوم به کودتای ۲۵ تا ۲۸ مرداد ۱۳۳۲ دارای چه درجه یا جایگاه یا نقش سلسله مراتبی بوده است؟ چرا برخی نزدیکان پهلوی دوم در ستاد بزرگ او را رهرو ناپلئون و کودتاچی می‌نامیدند که دلیل مغضوب واقع شدن او و مهاجرتش به آمریکا شد؟

آقای طالب‌زاده اردوبادی پسر! اینکه بار‌ها و بار‌ها در مذمت محیط ایالات متحده آمریکا و متلاشی بودن فضای فرهنگی، تربیتی، اقتصادی، سیاسی، امنیتی و... در آن کشور برای فرزندان این مرز و بوم برنامه اجرا کرده اید و خود را مجاز دانسته اید با اعضای دولت متخاصم آمریکا حتی افسران سیا و پنتاگون و امثالذلک جلسات مختلف مجازی یا حضوری برپا کنید و بار‌ها و بار‌ها آمریکا را در آستانه فروپاشی چند روزه تبلیغ بفرمایید چرا فرزند خود (از یکی از همسران ایرانیتان و نه فرزند آمریکاییتان از همسر آمریکایی که اساسا ساکن آمریکا هستند) یعنی سرکار یاسمن خانم طالب‌زاده اردوبادی را جهت ادامه زندگی در دهه اخیر به سرزمین شیطان بزرگ فرستاده اید؟

با وجودی که چند بار شنیده ام که در سال‌های اخیر مدعی شدید آمریکایی‌ها شما را ترور بیولوژیک نموده اند ممکن است تعریف خود را از چنین ترور بیولوژیکی برای فهم بیشتر امثال بنده بازتولید بفرمایید؟

اینجانب در پنجاه و ششمین ماه حبس بدون مرخصی خود در این مرتبه از بازداشتم در زندان اوین؛ به مصداق «در خانه اگر کس است یک حرف بس است» و با آرزوی کامیابی در زندگی با همسر اخیر لبنانی‌تان، جهت تنویر افکار عمومی و اعلام آمادگی کامل جهت حضور در هر نوع مناظره (مکتوب، دیجیتالی، رسانه‌ای زنده یا غیر زنده قانونی) اعلام می‌دارد.

طرفِ کرَم ز کَس نبست این دل پر امید من

گرچه سخن همی برد قصه من به هر طَرَف

نیمه جوزاء ۱۴۰۰

اتاق ۹ سالن ۷ اندرزگاه ۸ ندامتگاه عمومی اوین

رضا گلپور چمرکوهی


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته ازدیده بان ایران، تاریخ انتشار: ۱۵خرداد ۱۴۰۰، کدخبر:۱۰۹۴۰۷، didbaniran.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سینا
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۵
0
0
درست .....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
0
0
خدا بیامرز از اون نون به نرخ روز خورای قهار بود!!!!! واقعاً نسخه پیچ برای ملت بودن و برای خودشون تو هر برهه ای بهترینو میخواستن !!!!!
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین