پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۵۶۶۰
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۴
دکتر بهزاد قره یاضی رئیس انجمن زیستی جمهوری اسلامی ایران که به عنوان قدیمی‌ترین مدافع برنج تراریخته در ایران معروف بود، در صبحگاه پانزده خرداد ۱۴۰۰ جان به جان آفرین تسلیم کرد.

شعار سال: انجمن ایمنی زیستی کشور این ضایعه را به جامعه علمی تخصصی و خانواده معزز ایشان تسلیت عرض کرده و علو درجات برای ایشان مسئلت می‌کند.
 
قره‌یاضی از مدافعان سرسخت برنج تراریخته در ایران بود که خودش را مبدع برنج تراریخته ایران می‌دانست،‌گرچه منتقدان زیادی داشت ، اما همیشه منتقدان خود را به فناوری هراسی محکوم می‌کرد.
 
وی در سالهای قبل دوره دولت اصلاحات رئیس پژوهشکده بیوتکنولوژی کشاورزی کرج و نیز برادر شهید بهنام قره‌یاضی بود.
 
کاظم خاوازی وزیر جهاد کشاورزی درگذشت دانشمند فرهیخته زنده‌ یاد دکتر بهزاد قره یاضی را تسلیت گفت.
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی، متن پیام دکتر کاظم خاوازی وزیر جهاد کشاورزی به این شرح است:
 
انا لله و انا الیه راجعون
 
درگذشت دکتر قره یاضی از داشمندان برجسته حوزه بیوتکنولوژی کشاورزی و رئیس انجمن علمی ایمنی زیستی جمهوری اسلامی ایران که عمر گرانقدر خود را در راه پیشرفت علوم کشاورزی صرف کرد، موجب تاثر و تاسف گردید.
 
اینجانب ضایعه درگذشت این دانشمند فرهیخته را به جامغه علمی کشور، همکاران و به ویژه خانواده مکرم ایشان تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند منان برای آن شادروان علو درجات و برای بازماندگان اجر و صبر مسالت می نمایم.

تعداد بازدید : 4


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری فراز  ، تاریخ انتشار:  15 خرداد 1400، کدخبر: ،www.faraz.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین