پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۵۶۶۲
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۹
شرکت دانش بنیان صبا ارتباط شریف که در زمینه تولید محصولات و تجهیزات اینترنتی و ارتباطات رادیویی و وایرلسی فعالیت می‌کند، با مهندسی معکوس نمونه‌های خارجی، موفق به تولید انواع آنتن و رادیو مایکروویو برای ارتباطات راه دور جهت استفاده در نقاط کمتر توسعه یافته و روستا‌ها شده است که نقش مهمی نیز در حوزه ارتباطات در دوران همه‌گیری کرونا ایفا کرده است.
شعار سال: شرکت دانش بنیان صبا ارتباط شریف که در زمینه تولید محصولات و تجهیزات اینترنتی و ارتباطات رادیویی و وایرلسی فعالیت می‌کند، با مهندسی معکوس نمونه‌های خارجی، موفق به تولید انواع آنتن و رادیو مایکروویو برای ارتباطات راه دور جهت استفاده در نقاط کمتر توسعه یافته و روستا‌ها شده است که نقش مهمی نیز در حوزه ارتباطات در دوران همه‌گیری کرونا ایفا کرده است.

مزیت رقابتی محصولات این شرکت، ظرفیت بالای انتقال به‌خاطر فناوری‌های بالای بکار گرفته در محصولات و تحمل شرایط سخت محیطی و دما‌های بالا با استفاده از دی‌اکسید تیتانیوم است. محصولات این شرکت که هم‌اکنون به عراق و افغانستان نیز صادر می‌شود یک سوم مشابه خارجی قیمت دارد و عملکرد آن نیز تا ۲۰ درصد بالاتر است.

برنامه «نوآوران» کاری مشترک از صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری و شبکه خبر سیماست که به توانمندی این شرکت دانش‌بنیان پرداخته است.
تعداد بازدید : 0

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از کانال تلگرامی اکوسیستم نوآوری
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین