پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۵۶۹۵
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۴
تیم ملی والیبال ایران در رده بندی زنده جهانی موفق شد در جایگاه ششم جهان بایستد؛ این درحالی است که ایران برای اولین بار موفق شده به رتبه ششم جهان صعود کند.
شعار سال: تیم ملی والیبال ژاپن که بالاتر از ایران قرار داشت پس از شکست ۳ بر صفر مقابل برزیل به رده هشتم جهان سقوط کرد. همچنین تیم ملی صربستان موفق شد در بازی پنجم لیگ ملت‌های والیبال، فرانسه را شکست دهد و با این موفقیت توانست در رده ۷ جهان قرار گیرد.

باتوجه به اینکه امتیازات در میانه جدول بسیار نزدیک به هم است، پس از هر برد و یا باخت تیم‌ها می‌توانند چند رده صعود و یا سقوط را تجربه کنند.

ملی پوشان ایران در صورت عملکرد خوب در ادامه لیگ ملت‌های والیبال می‌توانند جایگاه خود را تثبیت کرده و یا حتی به فکر پله‌های بالاتر در جهان باشند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۴۰۰۰۳۱۴۱۰۷۶۷، www.isna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین