پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۵۶۹۶
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۹
دلایل زیادی برای استفاده از برنامه‌های ردیابی و جاسوسی وجود دارد، به همین دلیل ۱۰ برنامه برتر جاسوسی اندروید، در این گزارش معرفی شده است.
شعار سال: معمولا برنامه‌های جاسوسی برای سه مورد کاربرد دارند. یا شما از آن‌ها برای ردیابی تلفن خود استفاده می‌کنید، یا از آن‌ها برای ردیابی تلفن فرزندان یا خانواده استفاده می‌کنید و یا از برنامه‌های جاسوسی برای ردیابی تلفن کارمندتان استفاده می‌کنید. ما استفاده از چنین برنامه‌هایی را تایید نمی‌کنیم و شما هرگز نباید از برنامه‌های جاسوسی استفاده کنید مگر اینکه رضایت فرد مورد نظر را داشته باشید.

همچنین ممکن است بخواهید قوانین را جستجو کنید تا مطمئن شوید هیچ قانونی را نقض نمی‌کنید. به عبارت دیگر، باید خودتان مراقب باشید و تمام مسئولیت آن را بپذیرید. به هر حال، در ادامه با بهترین برنامه‌های جاسوسی برای اندروید آشنا می‌شوید.

برنامه جاسوسی mSpy
برنامه mSpy برنامه‌ای است که حول این ایده ساخته شده است که همیشه دانستن بهتر از امید است. این برنامه مملو از ویژگی‌ها است و به شما تصویری واضح از دنیای دیجیتال کاربر ارائه می‌دهد. با ردیابی پیشرفته GPS، شما همیشه می‌دانید که کاربر مورد نظر کجا است. با نظارت دقیق بر تماس، می‌دانید چه کسی با او تماس می‌گیرد و بالعکس و با نظارت بر شبکه‌های اجتماعی او از جمله فیس بوک مسنجر، اینستاگرام و اسنپ چت، می‌دانید که او چه می‌گوید و به چه کسی می‌گویند. کافی است نرم افزار mSpy را روی دستگاه هدف نصب کنید و معیار‌های جاسوسی پیشرفته را در آن تنظیم کنید.

برنامه Cerberus
برنامه Cerberus یک برنامه ردیاب تلفنی برای استفاده شخصی است. این برنامه به شما کمک می‌کند یک گوشی هوشمند گمشده یا دزدیده شده را پیدا کنید، البته دارای یک سری ویژگی‌های اضافی نیز هست که شامل گرفتن عکس از سارق، دستورات پیامکی، یافتن تلفن روی نقشه بوده و شما می‌توانید داده‌های خود را قفل و پاک کنید. این نرم افزار به شما کمک نمی‌کند دستگاه‌های دیگران را ردیابی کنید، اما می‌توانید از هر کسی که دستگاه شما را دزدیده است کاملاً جاسوسی کنید. خدمات اشتراک با هزینه بسیار مناسب ۵ دلار در سال برای یک دستگاه شروع می‌شود.

برنامه FlexiSPY
برنامه FlexiSpy یکی از چند برنامه جاسوسی قدرتمند در اندروید است. این اپ به شما امکان می‌دهد انواع کار‌هایی را که مردم از آن‌ها می‌ترسند را انجام دهید، از جمله روشن کردن میکروفن برای گوش دادن به محیط اطراف دستگاه، نظارت بر برنامه‌های چت، ضبط دوربین از راه دور، ورود به سیستم با کلید و توانایی مخفی شدن کامل، که کاربردی به نظر می‌رسند. البته شما نمی‌توانید این برنامه را در گوگل پلی تهیه کنید و باید آن را با اشتراکش تهیه کنید.

برنامه Google Family Link
اپلیکیشن Google Family Link برنامه‌ای برای والدین است که از طریق حساب گوگل شما، بچه‌ها را ردیابی می‌کند. این برنامه به شما امکان می‌دهد فعالیت دستگاه کودک را مشاهده کنید و برنامه‌ها را مدیریت کنید. همچنین می‌توانید محدودیت‌های دستگاه را تنظیم کرده و در صورت لزوم دستگاه را قفل کنید. برخی از افراد با مشکلات اتصال و اشکال روبرو شده اند، اما به طور کلی این تجربه برای اکثر افراد مناسب است. این برنامه یک گزینه رایگان و مناسب است.

استفاده از Find My Device by Google
برنامه یافتن دستگاه من گوگل، بهترین برنامه برای تلفن‌های گمشده یا به سرقت رفته است. می‌توانید تلفن خود را به سرعت از طریق موقعیت مکانی دقیق روی نقشه مشاهده کنید. علاوه بر این، می‌توانید حافظه تلفن را پاک کنید، به آن زنگ بزنید یا دستگاه را به دلخواه قفل کنید. با برنامه Cerberus نمی‌توانید عکس بگیرید یا کار‌های مشابه انجام دهید، چون این یک روش ساده برای ردیابی مکان تلفن در همه زمانی است.

برنامه Prey Anti Theft
برنامه Prey Anti Theft یکی دیگر از برنامه‌های پیدا کردن گوشی است. این اپلیکیشن کاملا رایگان است و دارای برخی از ویژگی‌های مناسب است که شامل آرایه‌های معمول ویژگی‌های یافتن تلفن، مانند ردیابی GPS، قفل کردن تلفن و ارسال آلارم از طریق تلفن هستند. با این حال، Prey همچنین می‌تواند با دوربین عکس بگیرد، نقاط اتصال Wi-Fi اطراف را شناسایی کند و مواردی مانند آدرس MAC دستگاه را ردیابی کند.

برنامه Spyera
برنامه Spyera یکی از قوی‌ترین برنامه‌های جاسوسی برای اندروید است. این برنامه دارای ویژگی‌های ساده‌ای برای والدین است و دارای یک سری از ویژگی‌ها، از جمله توانایی پنهان کردن خود در همه جا، پشتیبانی از راه دور، جعل پیام کوتاه و انواع رفتار‌های سایه‌ای دیگر است. اشتراک این برنامه بسیار گران است بنابراین ما این را به افراد عادی توصیه نمی‌کنیم. همچنین در گوگل پلی در دسترس نیست، بنابراین باید برنامه را از وب سایت رسمی آن تهیه و بارگیری کنید.

برنامه Carrier family locator apps
برنامه Carrier Family Locators دارای خدمات مکان یابی خانواده توسط شرکت‌های مخابراتی تلفن همراه است. خدمات آن هم مطابق انتظار کار می‌کنند مثلا می‌توانید مکان تلفن‌های موجود در برنامه خود را پیگیری کنید. این نرم افزار معمولاً مواردی مانند مکان درخواستی را نشان می‌دهد، انواع مختلف هشدار را نمایش می‌دهد و در اکثر دستگاه‌ها کار می‌کند.

ردیابی گوشی با قابلیت ارائه شده توسط تولید کنندگان
چندین تولید کننده گوشی‌های هوشمند به عنوان بخشی از تجربه نرم افزاری خود، خدمات ردیابی و تلفن یابی را دارند. یکی از نمونه‌های قابل توجه شرکت سامسونگ است. شما با حساب سامسونگ خود وارد سیستم می‌شوید و می‌توانید دستگاه خود را با سرویس آن پیدا کنید. با این سرویس‌ها می‌توانید تلفن خود را قفل کنید (یا قفل آن را باز کنید)، آن را روی نقشه پیدا کنید و از ویژگی‌های دیگر آن بهره‌مند شوید. شما هم می‌توانید بررسی کنید و ببینید که آیا تلفن شما چنین قابلیتی دارد یا خیر.

برنامه XNSPY
اپ XNSPY مورد عجیب و غریبی است. این برنامه همه ویژگی‌های ترسناک مانند نظارت بر گزارش تماس‌ها، ردیابی GPS، نظارت بر مرور وب، دسترسی به چت‌ها و سایر موارد قابل ردیابی دیگر را دارد. نسخه اصلی به شما امکان می‌دهد برخی موارد را مشاهده کنید در حالی که نسخه کامل به شما امکان می‌دهد همه موارد را مشاهده کنید، البته اشتراک گرانی هم دارد، چون برنامه قدرتمندی است.

نحوه بررسی و حذف برنامه‌های جاسوسی
البته به نقطه مقابل ماجرا هم باید توجه داشت. ممکن است برخی از این برنامه‌ها بدون اطلاع در گوشی شما وجود داشته باشد و شاید بخواهید از این موضوع مطلع شوید. متأسفانه، این نوع برنامه‌ها خیلی خوب در دستگاه پنهان می‌شوند و بسیاری از روش‌های معمول کارایی خاصی ندارند. با این حال، چند روش وجود دارد که ببینید کسی از شما جاسوسی می‌کند یا خیر.

مثلا برنامه GlassWire به شما امکان می‌دهد داده‌های دستگاه خود را رصد کنید. با این برنامه به راحتی می‌توانید ببینید که چه زمانی یک برنامه جاسوسی داده‌ها را به میزبان خود ارسال می‌کند. ما این اپلیکیشن را در ابتدا توصیه می‌کنیم، زیرا برنامه‌های جاسوسی می‌توانند از دید مخفی شوند، اما نمی‌توانند استفاده از داده‌ها را پنهان کنند.

به عنوان یک راه حل موقت، می‌توانید تلفن را در حالت هواپیما قرار دهید. برنامه‌های جاسوسی به توانایی ارسال اطلاعات به میزبان متکی هستند و اگر به هیچ شبکه‌ای متصل نباشید، این امکان را ندارند. اگر همه موارد با شکست مواجه شد، می‌توانید تلفن را به حالت اولیه کارخانه برگردانید.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۰، کد خبر: ۷۷۵۶۸۹۶، www.yjc.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین