پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۵۷۹۰
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۴
کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: در ۲۴ ساعت گذشته آبپخش شهرستان دشتستان این استان برای دومین روز متوالی دمای ۵۳ درجه را تجربه کرد.
شعار سال: محمدرضا انصاری افزود: در این مدت برازجان، دیلم، بندر امام حسن، جم و بوشهر به ترتیب دمای ۵۱.۶، ۴۹، ۴۷.۴ و ۴۴ درجه سانتی‌گراد را تجربه کردند.

وی با اساره با تداوم روند افزایشی دما در استان بوشهر بیان کرد: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد امروز و فردا سرعت وزش باد‌های شمال غربی در استان و بر روی دریا (قسمت‌های شمالی و مرکزی استان) افزایش می‌یابد که به سبب آن سواحل شمالی و مرکزی مواج و متلاطم می‌شود.

انصاری ادامه داد: از فردا شب تا پایان چهارشنبه نیز همه سواحل و فراساحل استان به تناوب مواج می‌شود.

وی گفت: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی، وزش باد و احتمال گرد و خاک و فردا در برخی مناطق جنوبی با مه صبحگاهی پیش‌بینی می‌شود.

انصاری ادامه داد: در این مدت جهت وزش باد به طور غالب شمال غربی تا جنوب غربی در قسمت‌های شمالی و مرکزی با سرعت ۱۶ تا ۴۴ گاهی بیش از ۵۶ کیلومتر در ساعت و در قسمت‌های جنوبی ۱۰ تا ۳۲ گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعت پیش‌بینی شده است.

وی عنوان کرد: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج در سواحل شمالی و مرکزی استان ۹۰ تا ۱۸۰ گاهی۲۱۰ سانتی‌متر و در سواحل جنوبی.۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتی‌متر پیش‌بینی می‌شود.

انصاری افزود: فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ساعت ۰۶:۳۶، جزر ساعت ۱۳:۵۹ و مد دوم ساعت ۱۸:۵۷ خواهد بود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از ایرنا، تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۰، کد خبر: ۸۴۳۵۶۳۳۶، www.irna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین