پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۳۴۵۸۰۱
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۸
رئیس کمیسیون علم و آموزش دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: این طرح در ۱۷ استان اجرا و ۶۶ دانشگاه ارزیابی شده اند که ۳۴ مورد در دستور ساماندهی شورای گسترش قرار دارد.
شعارسال:جلسه ۱۴۹ ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور به ریاست سعیدرضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در محل دبیرخانه این شورا برگزار شد.

رجبعلی برزویی رئیس کمیسیون علم و آموزش دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به طرح ساماندهی آموزش عالی گفت: این طرح در ۱۷ استان از ۳۱ استان اجرا شده است و ۶۶ مورد دانشگاه ارزیابی شده که ۳۴ مورد در دستور ساماندهی شورای گسترش قرار دارد. ۲۴ مورد در مرحله اول که ۱۸ مورد ابلاغ شده و ۱۰ مورد هم مربوط به مرحله دوم است.

به گفته رئیس کمیسیون علم و آموزش دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی، بیشترین استانی که مورد ساماندهی قرار گرفته استان فارس است که ۶ مؤسسه آن مورد ارزیابی قرار گرفته و بعد از آن در خراسان رضوی ۵ مؤسسه، کرمان و خراسان شمالی با ۳ مؤسسه، اصفهان دو مؤسسه، سمنان و همدان و خراسان جنوبی و مازندران با دو مؤسسه و سایر استان‌ها نیز با یک مؤسسه در دستور کار ساماندهی قرار گرفتند.
 
طرح ساماندهی آموزش عالی در ۱۷ استان اجرایی شده است
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری دانشجو، تاریخ انتشار ۱۶ خرداد ۱۴۰۰، کدخبر: ۹۳۹۷۴۹، www.snn.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین