پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۵۸۸۸
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۸
رضا رحمانی وزیر سابق صمت و نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با حضور در ستاد مرکزی سیدابراهیم رئیسی در آذربایجان شرقی حمایت خویش را از او اعلام کرد.
شعار سال: رضا رحمانی وزیر سابق صمت و نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با حضور در ستاد مرکزی سیدابراهیم رئیسی در آذربایجان شرقی حمایت خویش را از او اعلام کرد.

رحمانی اظهارداشت: فشار زیادی به مردم و کشور وارد می‌شود و لازم است در کارزار انتخاباتی فردی کارآمد و توانمند که بتواند تمام منابع را بسیج و با تمامی ارکان نظام هماهنگ شود، انتخاب گردد که در این راستا به نظر بنده این شخص آیت الله رئیسی است.

رحمانی که در دولت دوازدهم بدست رئیس جمهور برکنار شده بود، ادامه داد: الحمدالله آقای رئیسی از توان برقراری چنین ارتباطی برخوردار هستند و سوابق مدیریتی و سوابق فکری ایشان نشان می‌دهد که دارای چنین توانمندی هستند.

وزیر سابق صمت گفت: آیت‌الله رئیسی وابستگی خاص جناحی یا فردی ندارند و در صورت پیروزی قطعا از نیرو‌های سالم، پاکدست و توانمند استفاده خواهند کرد.

رحمانی در پایان اظهار داشت: ان‌شاءالله با انتخاب رئیس جمهوری قوی و شخص جناب آقای رئیسی بتوانیم شاهد پیشرفت و جهش کشور باشیم.
 
پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از صبح زاگرس
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین