پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۶۰۴۸
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۴
محمود احمدی نژاد در پیامی خطاب به ملت ایران گفت: من بخاطر ثبت در تاریخ، بخاطر اینکه ثبت شود و همه بدانند که من می‌فهمیدم که این روند، به ضرر کشور، ملت، انقلاب و نظام است، در این گناه بزرگ، گناه بزرگ کنار گذاشتن مردم، گناه بزرگ تحمیل مشکلات به مردم و آوردن یک دولت ضعیف و گناه بسیار بزرگ امتیاز دادن به بیگانه، شریک نخواهم شد.
شعار سال: متن پیام مهم دکتر احمدی نژاد بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اللهم عجل لولیک الفرج والعافیة و النصر واجعلنا من خیر انصاره و اعوانه والمستشهدین بین یده

من در روز ثبت نام، در وزارت کشور به صراحت اعلام کردم که اگر روند انتخابات به این ترتیب باشد، شرکت نخواهم کرد، رای نخواهم داد و از کسی هم حمایت نخواهم کرد. من می‌خواهم یک مقدار این را تشریح کنم که چرا اینگونه است؟

در این انتخابات، یک اتفاق خیلی بزرگ افتاد. بخش مهمی از مردم رسما کنار گذاشته شدند. انقلاب شد که صحنه دست مردم باشد. اصل انقلاب این بود که اراده مردم حاکم باشد، مردم تصمیم بگیرند و مردم صاحب اختیار کشور باشند. وقتی یک اکثریتی کنار گذاشته می‌شوند، این در واقع انحراف از انقلاب است.

امروز وضعیت اقتصادی و اجتماعی ما در نابسامان‌ترین وضع خودش در طول ۴۲ سال، به سر می‌برد. نارضایتی در اوج است، وضعیت اقتصادی بسیار بسیار خراب است. مردم در فشار بسیار سنگینی هستند.

با این مدل انتخابات و این ترتیبی که دارد جلو می‌رود، هیچ انرژی جدیدی تولید نمی‌شود. من می‌دانم که یک دولت ضعیف بدون پشتوانه بیاید، مشکلات ضربدر چند می‌شود و شرایط، بسیار بسیار پیچیده‌تر و نامناسب‌تر از وضع فعلی خواهد شد.

شرایط بین الملل را هم می‌دانم. وقتی یک دولت ضعیف سرکار بیاید، یک مقدار فشار‌ها بیشتر شود، مجبورند از کیسه ملت امتیازات بیشتری بدهند.

من بخاطر ثبت در تاریخ، بخاطر اینکه ثبت شود و همه بدانند که من می‌فهمیدم که این روند، به ضرر کشور، ملت، انقلاب و نظام است، در این گناه بزرگ، گناه بزرگ کنار گذاشتن مردم، گناه بزرگ تحمیل مشکلات به مردم و آوردن یک دولت ضعیف و گناه بسیار بزرگ امتیاز دادن به بیگانه، شریک نخواهم شد.

همه بدانند، خدا بداند که می‌داند، تاریخ بداند که منِ خادم کوچک ملت، احمدی نژاد در این گناه بزرگ، مشارکتی نداشتم. به همین دلیل اگر تغییری در تصمیمشان ایجاد نشود و فرصت به مردم داده نشود، من رای نخواهم داد و البته از هیچ کس هم حمایت نخواهم کرد.
 
تعداد بازدید : 10

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از دولت بهار، تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۴۰۷۱، dolatebahar.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین