پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۶۰۸۱
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۷
​معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری، گفت: مشخص شد برخی داوطلبان ریاست جمهوری، علاوه بر پوشش دادن، نقش تخریب دولت را هم به عهده گرفتند و متاسفانه آمار غلط و اطلاعات نادرست به مردم منتقل کردند.
شعار سال: معصومه ابتکار در حساب توییتری خود درباره آمار مطرح شده در مناظره انتخاباتی امروز (۱۸ خرداد) پیرامون برنامه‌های دولت دوازدهم در حوزه زنان و هزینه‌های انجام شده، نوشت: "مشخص شد برخی داوطلبان ریاست جمهوری علاوه بر پوشش دادن، نقش تخریب دولت را هم بعهده گرفتند و متاسفانه آمار غلط و اطلاعات نادرست به مردم منتقل کردند. امروز آمار نادرستی در مورد برنامه‌های دولت برای ‎زنان و هزینه‌ها مطرح شد. ما در تمام برنامه‌ها و هزینه‌ها به طور شفاف اطلاع رسانی کردیم. "

‌وی افزود:"مشخص است که مشاوران و گردآورندگان اطلاعات برای آن‌ها یا بی‌اطلاعند یا مغرض و غیرقابل اعتماد. این همه اطلاعات غلط توانایی این کاندیدا‌ها را در تشخیص حقیقت و دروغ زیر سوال می‌برد و این برای اداره کشور خطرناک است. گزارش بخش‌هایی از فعالیت‌ها و دستاورد‌ها را با آمار و هزینه ارایه خواهم داد. "

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از ایلنا، تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۰۸۷۲۱۶، www.ilna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین