پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۳۴۶۱۲۱
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۲
رئیس هیات عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: فراخوان بعدی جذب اعضای هیئت علمی در وزارت علوم آبان ماه انجام می‌شود که ۹۰ درصد آن بر اساس آمایش و ۱۰ درصد هم به دلایل جذب می‌شود.
شعار سال: جلسه ۱۴۹ ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور به ریاست سعیدرضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در محل دبیرخانه این شورا برگزار شد.

محمدعلی کی‌نژاد رئیس هیأت عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی نیز در مورد طرح ساماندهی مؤسسات آموزش عالی کشور گفت: اهمیت این طرح وقتی مشخص می‌شود که وارد مرحله اجرا شود و در این میان مشکلات مربوط به افراد بورسیه هم باید حل شود.

وی گفت: در فراخوان گذشته جذب هیأت علمی ۷۰ درصد مطابق با قوانین آمایش و ۳۰ درصد باقیمانده هم مربوط به درخواست دانشگاه بود. فراخوان بعدی که در آبان ماه است، ۹۰ درصد مطابق با طرح آمایش و ۱۰ درصد هم به دلایل دیگر است.

رئیس هیأت عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی ادامه داد: برای گسترش علوم انسانی موضوع حتماً با حوزه‌های علمیه هماهنگ شود و برای رشته‌های میان رشته‌ای بین وزارت علوم و آموزش و پرورش یا علوم پزشکی هماهنگی و برنامه‌ریزی صورت گیرد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار:۱۷خرداد ۱۴۰۰، کدخبر:۱۱۸۹۴۰۳، www.borna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین