پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۶۱۵۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۳
محسن رضایی، نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به یادداشت انتقادآمیز آسیه باکری، فرزند شهید حمید باکری پاسخ داد
شعار سال: آسیه باکری، دختر شهید حمید باکری، از فرماندهان سپاه در دفاع مقدس خطاب به محسن رضایی، نامزد ریاست‌جمهوری در توئیتر خود نوشت: «شما قبل از نام بردن از مهدی باکری، باید از خانواده شهدایی عذرخواهی کنید که فقدان فرزندانشان، نتیجه اشتباهات و عملیات فریب شما در مدیریت جنگ بود.»

محسن رضایی در مناظره دوم انتخاباتی از مهدی باکری نام برد و گفت که «وقتی مهدی باکری از خاکریز‌های دشمن عبور می‌کرد، به او می‌گفتم یاشاسین آذربایجان».

رضایی نیز در واکنش به یادداشت آسیه باکری نوشت:

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی گیل خبر تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۰، کد خبر: ۴۷۰۰۹۴، www.gilkhabar.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۶
0
0
«آقای رضایی می‌گوید کربلای4 عملیات فریب بوده است. در سال‌های اخیر کتاب‌هایی منتشر شده است که نویسندگان آن یا به آقای رضایی دسترسی داشتند یا کتاب‌های‌شان را زیر نظر او نوشته‌‌اند. به عنوان نمونه دیباچه کتاب «تنبیه متجاوز» به قلم آقای رضایی است. اگر واقعا کربلای4 عملیات فریب بود، خوب نبود که آقای رضایی به این موضوع در یکی از این کتاب‌ها اشاره می‌کردند تا در همان کتاب‌ها به این موضوع بیشتر پرداخته شود و موضوع برای مخاطبان تشریح شود؟ چرا چنین مطلبی در کتاب سردار علایی که یکی از فرماندهان ارشد سپاه در جنگ هستند، مطرح نشده است؟ چرا آقای رضایی موضوع به این مهمی را حتی به سردار علایی نگفته‌اند که ایشان در کتاب خود به آن اشاره کنند؟ از آقای رضایی باید پرسید این موضوع پیش از این در کدام کتاب‌ تحلیلی که توسط سپاه نوشته شده، آمده است؟»
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین