پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۶۱۶۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۲
رئیس هیئت نجات غریق و غواصی مازندران با اشاره به این که طرح‌های سالمسازی دریا تعطیل است، از استقرار ۴۰۰ ناجی غریق در نوار ساحلی استان خبر داد.
شعار سال: نقی کریمیان با اشاره به برپایی جلسه درباره طرح سالمسازی دریا اظهار داشت: نامه‌ای از سوی استانداری به ستاد ملی کرونا و استان برای استقرار طرح‌های دریا ارسال شد، ولی هنوز پاسخ دریافت نکردیم.

وی ادامه داد: با توجه به حساسیت و مهمانان ۴۰۰ ناجی را در نوار ساحلی مستقر کردیم تا در مواقع اضطراری وارد عمل شوند و برای نجات اقدام کنند.

کریمیان یادآور شد: در حال حاضر از قایق سواران، موتورسواران و جت رانان افرادی را به عنوان ناجیان غریق انتخاب کردیم و این معنای بازبودن طرح‌های دریا نیست، زیرا هدف پوشش و خدمات رسانی در مناطق حادثه خیز است.

رئیس هیئت نجات غریق و غواصی مازندران بااشاره به نجات ۵۰ غریق در استان گفت: از این تعداد ۱۳ نفر زن بودند و متأسفانه از ۱۳ خرداد تاکنون دریای استان دو غریق داشت.

وی از دستگاه‌های اجرایی خواست تا پای کار بیایند و گفت: با وضعیت موجود که تنها هستیم به کمک نیاز داریم.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرآنلاین، تاریخ انتشار: ۱۹خرداد ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۵۲۳۴۷۷، khabaronline.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سینا
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۰
0
0
در این ایام چرا انقدر شمال میرند ملت !
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۹
0
0
مگر تعطیل نیست پس چرا به دریا میروند؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین