پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۶۲۵۱
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۷
غلامرضا تاجگردون مدیرعامل بیمه سرمد که روز گذشته فیش حقوق نجومی وی منتشر شده بود، از سوی هیئت مدیره این بیمه از سمت خود برکنار شد.
شعار سال: غلامرضا تاجگردون مدیرعامل بیمه سرمد که اواخر اسفندماه سال گذشته به مدیرعاملی این بیمه منصوب شده بود و روز گذشته فیش حقوق نجومی وی منتشر شده بود، از سوی هیئت مدیره این بیمه از سمت خود برکنار شد.

فیش‌های حقوقی تاجگردون که منتشر شده، حکایت از دریافت ۷۳ میلیون تومان حقوق در فروردین‌ماه و ۸۵ میلیون تومان در اردیبهشت‌ماه سال جاری داشت.

تاجگردون که در مجلس دهم ریاست کمیسیون برنامه و بودجه را بر عهده داشت و اسناد متعددی از تخلفات وی در دوران مسئولیت منتشر شده بود، در مجلس یازدهم اعتبارنامه‌اش مورد تایید نمایندگان خانه ملت قرار نگرفت و پشت در‌های بهارستان ماند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از دیده‌بان ایران، تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۰۹۷۹۱، www.didbaniran.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین