پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۶۳۱۱
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۴
رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی «حماس» که به «قاهره» سفر کرده با رئیس دستگاه اطلاعات مصر دیدار و گفتگو کرد.
شعار سال: «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی «حماس» با «عباس کامل» رئیس دستگاه اطلاعات مصر دیدار و گفتگو کرد. این دیدار در شهر «قاهره» پایتخت مصر انجام شد.

بر اساس این گزارش، دو طرف در جریان این دیدار در خصوص آخرین تحولات فلسطین و به ویژه نوار غزه بحث و تبادل نظر کردند. در این دیدار در مورد مسأله تثبیت آتش‌بس در غزه، اوضاع قدس و مسجد الاقصی و پیروزی مقاومت در جنگ اخیر گفتگو شد.

طرف‌های فلسطینی و مصری همچنین بر لزوم تقویت روابط دوجانبه در زمینه‌های مختلف تاکید کردند. هیأت جنبش مقاومت اسلامی حماس از مصر به خاطر تلاش‌ها در راستای برقراری آتش‌بس و بازسازی نوار غزه تقدیر و تشکر کرد.

بهبود اوضاع داخلی فلسطین و تقویت وحدت ملی یکی دیگر از محور‌های گفتگوی هیأت حماس با رئیس سازمان اطلاعات مصر بود. این درحالی است که شبکه المیادین بامداد امروز اعلام کرد: مقامات مصری طی تماس‌هایی با رهبران گروه‌های فلسطینی به آن‌ها ابلاغ کرده‌اند که زمان برگزاری نشست وحدت محور دبیران کل احزاب و گروه‌های فلسطینی در قاهره به دلیل آنچه مشغله کاری مقامات مصری عنوان شده است، به تعویق خواهد افتاد.

همچنین در توضیح علت این تعویق بیان شده است که بخاطر عدم اشتراک نظر حول چگونگی اصلاح نظام سیاسی فلسطین، قاهره تصمیم گرفته است فعلاً برگزاری این نشست را به تعویق اندازد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۰، کد خبر: ۵۲۳۱۵۴۳، www.mehrnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین