پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۳۴۶۳۱۷
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۹
معاون توسعه مدیریت و منابع گمرک ایران و حسابرس کل دیوان محاسبات کشور و هیئت همراه از بخش‌های مختلف گمرک فرودگاه امام خمینی (ره) بازدید کردند.

شعار سال: احمد ذاکری معاون توسعه مدیریت و منابع گمرک ایران در این بازدید اظهار داشت: انتظار گمرک از دیوان محاسبات کل کشور این است که همانند گذشته کمک کننده این دستگاه حاکمیتی و اجرایی باشد تا وظایف گسترده و پیچیده مزبور به نحو احسن انجام شود.
 
معاون توسعه مدیریت و منابع گمرک ایران ضمن تقدیر و تشکر از زحمات بی شائبه کارکنان و اقدامات گسترده انجام شده در این گمرک، هدف از این بازدید را اشراف به خدمات گمرکی مهم‌ترین مرز هوایی کشور، با در نظر گرفتن موقعیت استراتژیک آن دانست.

ذاکری گفت: خدمت رسانی در گمرک فرودگاه امام (ره) به عنوان یکی از گمرکات مهم کشور و با توجه به پوشش تمامی رویه های گمرکی به علاوه رویه های خاصی نظیر حمل سریع، ترخیص محموله های دیپلماتیک و امانات پستی سراسر کشور و ... همیشه با ریسک بالایی مواجه بوده و سختی های خاص خود را دارد، از این رو ایجاب می کند سازمان گمرک در کنار سایر سازمان های همجوار، تعاملی مثبت و سازنده در زمینه ترخیص کالا  و ارایه تسهیلات به تجار و صاحبان کالا داشته باشد.

سرشار حسابرس کل دیوان محاسبات کشور نیز اقدامات گمرک فرودگاه امام (ره) در اعمال کلیه رویه های گمرکی را موثر و قابل توجه توصیف نمود و خواستار رفع و اصلاح فوری برخی موانع و مشکلات موجود شد.

در پایان، معاون توسعه مدیریت و منابع گمرک ایران و هیئت همراه از حوزه مسافری گمرک فرودگاه امام (ره) دیدن کردند و از نزدیک در جریان نحوه خدمت رسانی گمرک به مسافرین ورودی قرار گرفتند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی راه امروز  ، تاریخ انتشار: 19 خرداد 1400، کدخبر: 66748،www.rahemrooz.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین