پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۶۳۲۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۸
مدیرکل دیوان محاسبات استان قزوین گفت: رصد ۱۴ دستگاه اجرایی مهم استان را در دستور کار داریم و این موارد در اولویت ما قرار گرفته‌اند و برای آن‌ها برنامه جامع داریم، ضمن اینکه سایر موارد نیز از نظر عملکرد بودجه مورد بررسی قرار می‌گیرند.
شعار سال: امیر خلیلیان در جلسه هماهنگی با اصحاب رسانه که صبح امروز در سالن جلسات دیوان محاسبات استان برگزار شد گفت: تعامل و ارتباط با رسانه و در اختیار قرار دادن اطلاعات و گزارشات این دیوان برای عموم مردم از اهمیت بالایی برخوردار است.

مدیرکل دیوان محاسبات استان قزوین ادامه داد: توجه به سرمایه‌های اجتماعی و مردم دارای اهمیت است و باید عمل ما به آسایش و اعتماد مردم و رفع موانع و مشکلات مردم و همچنین رفع موانع دستگاه‌های مختلف در راستای خدمت به مردم منجر شود؛ چرا که مردم هستند که باید حرف اول و آخر را بزنند.

وی ابراز کرد: افزایش شفافیت، پیشگیری از تخلفات از اهداف دیوان محاسبات است و یک نمایشگاه شامل محصولات و اقدامات دیوان محاسبات برگزار شده و در اختیار دید اصحاب رسانه، مسئولین و حتی عموم مردم قرار می‌گیرد.

مقام ارشد قوه مقننه در استان قزوین افزود: افزایش مشارکت مردمی از دیگر اهداف دیوان محاسبات است و لازم است عموم مردم از نحوه ارائه خدمات این دیوان و ارائه شکایات به آن آشنایی داشته باشند.

وی عنوان کرد: ترک فعل مسئولان از مطالبات جدی دیوان محاسبات است، بیشتر مدیران دستگاه‌های اداری سالم و معتقد هستند، اما این به تنهایی کافی نیست و باید در ارائه به خدمت نیز قصور وجود نداشته باشند.

خلیلیان اظهار کرد: نباید امر نظارت خدشه دار شود، اولویت ما پیشگیری است؛ مانع از انجام تخلف شدن بهتر از بررسی تخلف پس از بروز آن است.

وی ادامه داد: در راستای اطلاع رسانی اخبار و گزارشات در اختیار رسانه‌های استان قرار خواهد گرفت؛ البته لازم است اخبار آنگونه که در رواقع است منتشر شود.

مدیرکل دیوان محاسبات استان قزوین بیان کرد: رصد ۱۴ دستگاه اجرایی مهم استان را در دستور کار داریم و این موارد در اولویت ما قرار گرفته‌اند و برای آن‌ها برنامه جامع داریم، ضمن اینکه سایر موارد نیز از نظر عملکرد بودجه مورد بررسی قرار می‌گیرند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۰۸۷۸۳۵، www.ilna.news
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
0
0
همیشه پیشگیری بهتر است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین