پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۶۳۶۴
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۰
آلوده شدن آب رودخانه "روستای تلخاب کلات" به‌وسیله پساب پتروشیمی مسجدسلیمان، باعث مسمومیت و تلف شدن ۱۲۰ رأس بُز از یک گله‌دار شد.
شعار سال : به‌رغم اینکه چند روز قبل نیز استفاده احشام از آب مسموم شده به‌وسیله پساب شیمیایی پتروشیمی مسجدسلیمان منجر به فوت بیش از ۵۰ رأس گوسفند شده بود، در روز گذشته نیز در یکی از روستا‌های نزدیک پتروشیمی مسجدسلیمان این حادثه تکرار گردید و منجر به تلف شدن ۱۲۰ رأس بُز شد.

یکی از اهالی روستای تلخاب کلات گفت: گله متعلق به برادرم بود، حادثه قبلی در روستای کوشک خلف اتفاق افتاد و این بار در روستای تلخاب کلات تکرار شد و احشام به دلیل استفاده از آب مسموم شده به پساب شیمایی پتروشیمی مسجدسلیمان، تلف شدند.

وی افزود: پتروشیمی مسجدسلیمان مسئولیت حادثه را گردن گرفته و حاضر به پرداخت خسارت شده، ولی چرا اداره محیط‌زیست هیچ اقدامی برای جلوگیری از این اتفاقات نمی‌کند، ما تا کی باید احشامی که سال‌ها برای آن‌ها زحمت‌کشیده‌ایم را به‌راحتی از دست بدهیم؟

اداره کل محیط‌زیست استان، هیچ‌گونه واکنشی نسبت به این موضوع نشان نداده، و این در حالی است که همه دوستداران محیط‌زیست انتظار برخورد قضایی با متخلفان را دارند.

تعداد بازدید : 9

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۰۸۸۰۳۰، www.ilna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین