پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۶۶۰۱
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۶
دفتر اکتشافات وزارت صنعت معدن و تجارت در اطلاعیه‌ای از تغییر برنامه زمان‌بندی مابقی پهنه‌های مطالعاتی کار شده کشور خبر داد.
شعار سال: وزارت صنعت با اشاره به ضرورت بروزرسانی سامانه کاداستر، رفع برخی ایرادات و تسهیل در اجرای فرآیند‌های فعال، از اجرای برنامه آزادسازی مابقی پهنه‌های اکتشافی کشور با چند روز تاخیر خبر داد.

بر اساس این اطلاعیه، تاریخ آزادسازی پهنه‌های اکتشافی در استان‌های سیستان و بلوچستان، آذربایجان غربی، ایلام، زنجان و خراسان رضوی در تاریخ ۱۳ تیر امسال، زمان آزادسازی پهنه‌های اکتشافی در استان‌های سمنان، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، هرمزگان و قزوین در تاریخ ۱۵ تیر ماه و تاریخ آزادسازی پهنه‌های اکتشافی در استان‌های خراسان جنوبی، خراسان شمالی، جنوب استان کرمان، کرمان و قم در تاریخ ۱۶ تیرماه خواهد بود.

همچنین زمان آزادسازی پهنه‌های مذکور در استان‌های البرز، آذربایجان شرقی، کهکیلویه و بویر احمد، همدان و اصفهان به تاریخ ۲۰ تیر ماه و تاریخ آزاد سازی پهنه‌های اکتشافی در استان‌های فارس، منطقه آزاد ماکو، گیلان، گلستان و مرکزی به تاریخ ۲۲ تیرماه تغییر پیدا کرده است.

گفتنی است بر اساس این اطلاعیه اسامی پهنه‌های مشمول آزادسازی در اطلاعیه‌های سامانه کاداستر منتشر خواهد شد.

طبق اعلام قبلی وزارت صنعت، فرایند مزایده عمومی حدود ۶ هزار محدوده و معدن غیر فعال و بلاتکلیف کشور آغاز شده و قرار بود از ۸ خرداد سال جاری برنامه مزایده عمومی محدوده‌های اکتشافی، مجوز برداشت، گواهی کشف و پروانه‌های بهره برداری این معادن در ٣١ استان کشور، جنوب کرمان، مناطق تجاری ارس، ماکو و قشم با هدف ایجاد فرصت برابر و شفافیت در واگذاری انجام شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی معادن و صنایع معدنی، تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰، کد خبر: ۵۶۶۱۶، www.akhbaremadan.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین