پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۶۶۳۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۹
پیشکسوت وزنه‌برداری کشورمان گفت: المپیک میدان بزرگی است و جای کسب تجربه نیست. این در حالی است که بر اساس اعلام فدراسیون جهانی وزنه برداری، علی هاشمی در دسته ۱۰۹ کیلوگرم و علی داودی در دسته فوق سنگین دو نماینده وزنه برداری ایران در رقابت‌های المپیک توکیو خواهند بود.
شعار سال: حسین رضازاده، پیشکسوت وزنه‌برداری درخصوص حذف دو وزنه‌بردار مطرح ایران (سهراب مرادی و کیانوش رستمی) اظهار کرد: من در جایگاهی نیستم که بخواهم درخصوص علل این اتفاق صحبت کنم.
 
در این رابطه طبیعی است که باید مدیریت فدراسیون و سرمربی تیم پاسخگو باشند. باید بگویند چقدر برای رسیدن این دو وزنه بردار به المپیک هزینه شد، ولی نتیجه‌ای نداشت؟ باید بگویند چرا سهراب مرادی مدام دچار آسیب دیدگی می‌شد؟ چرا اسم کیانوش رستمی برای مسابقات دیر ثبت نام شد؟ همه این‌ها را من به عنوان یک کارشناس یا پیشکسوت نمی‌توانم پاسخ بدهم. متاسفانه ما دو المپیکی را از دست دادیم، ولی انسان به امید زنده است.

او گفت: دو جوان قرار است بروند به المپیک، قبل از هر چیز بگویم که هردو خوب و توانا هستند و قطعا اگر بهتر برنامه ریزی و مدیریت کنیم هم آینده این دو وزنه بردار و هم آینده وزنه برداری ایران روشن است، اما بپذیریم که المپیک میدان بزرگی است و جای کسب تجربه نیست. کسی وارد المپیک نمی‌شود که بخواهد کسب تجربه کند و همه به دنبال دشت مدال و ثبت رکورد در این مسابقات هستند.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۱۹۱۶۹۳، borna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سینا
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
0
0
فعلا که جای برای تجربه است!
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین