پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۶۶۵۳
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۸
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: پاسخ منفی سخنگوی شورای نگهبان به نامه علی لاریجانی که دیروز خواستار اعلام دلایل ردصلاحیت خود توسط این شورا در ماجرای نامزدی ریاست جمهوری شده بود، تعجب افکار عمومی را برانگیخته است.

شعار سال: روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: پاسخ منفی سخنگوی شورای نگهبان به نامه علی لاریجانی که دیروز خواستار اعلام دلایل ردصلاحیت خود توسط این شورا در ماجرای نامزدی ریاست جمهوری شده بود، تعجب افکار عمومی را برانگیخته است.
 
این پاسخ، با سیاست‌های کلی ابلاغی رهبری که در آن تصریح شده شورای نگهبان موظف است دلایل را به صورت مکتوب به داوطلبان اعلام کند، در تضاد است.
 
شورای نگهبان که فلسفه وجودی خود را در محافظت از قانون دارد، باید بیش از هر دستگاه دیگری به قانون پای‌بندی نشان دهد. این شورا از یکطرف مصوبات خود را به استناد سیاست‌های کلی ابلاغی رهبری «قانون» می‌داند و از طرف دیگر حاضر نیست به سیاست‌های کلی ابلاغی رهبری درباره لزوم اعلام کتبی دلایل ردصلاحیت‌ها عمل کند!
 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری خبرآنلاین ، تاریخ انتشار:  23 خرداد1400، کدخبر:1524702 ، www.khabaronline.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین