پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۶۷۲۳
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۵۳
وزیر ورزش و جوانان حکم «مهر علی باران چشمه» رییس جدید فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی را صادر کرد.

شعار سال:به نقل از وزارت ورزش و جوانان، پس از برگزاری انتخابات فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی که ۱۹ خرداد برگزار و مهرعلی باران چشمه با رای اعضای مجمع به ریاست این فدراسیون انتخاب شد و حکم وی را وزیر ورزش و جوانان صادر کرد.

بر این اساس در بخشی از حکم «مهر علی باران چشمه» که به امضای «مسعود سلطانی‌فر» رسیده، آمده است:
 
به استناد بند چهار ماده هفت اساسنامه فدراسیون‌های ورزشی آماتوری جمهوری اسلامی ایران و رای اعضای مجمع عمومی مورخ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی و در اجرای ماده ۱۰ اساسنامه، به موجب این حکم به مدت چهار سال به عنوان «رییس فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی » منصوب می‌گردید.
 
در این حکم، استقرار نظام برنامه محور مبتنی بر اصول علمی و دستاوردهای تجربه شده،توجه به هیات‌های استانی و رفع مشکلات و موانع آن‌ها، همکاری با نهادهای مرتبط به منظور توسعه رشته، ایجاد نظام مشارکت بخش خصوصی و غیر دولتی از طریق تقویت و توسعه باشگاه‌ها از جمله مواردی است که تاکید شده نسبت به اجرای آن در این دوره اهتمام جدی صورت گیرد.
 

 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا  ، تاریخ انتشار:  23خرداد1400، کدخبر: 1400032316788، www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین