پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۸۴۱۸
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۷
مدال قهرمانان و ورشکاران رشته‌های مختلف که به عنوان ارزشمندترین دستاورد فعالیت ورزشی به شمار می‌رود؛ در فضای مجازی و سایت‌های خرید و فروش در کنار خرید و فروش خانه، اپارتمان و ماشین با قیمت‌های پایینتر از حد تصور خرید و فروش می‌شود.
جستجویی کوتاه در یکی از سایت‌های خرید و فروش خانه، آپارتمان، ماشین و ... اما این سایت یک بخش ویژه هم دارد که اشیای عتیقه و قیمتی را به حراج گذاشته است. اشیایی که قیمت آن‌ها گاهی ارزش چندانی ندارد، اما برای صاحب آن فرد میلیارد‌ها تومان می‌ارزد؛ مثل به حراج گذاشتن مدال قهرمانان و ورزشکاران در رویداد‌های مختلف از جمله المپیک، بازی‌های آسیایی و قهرمانی در لیگ برتر. خیلی از این مدال‌ها و یادبود‌ها به سرقت رفته و حتی روایت داریم که خیلی از مدال‌ها را خود قهرمان‌ها به دلیل مشکلاتی که برای شان پیش آمده فروخته اند. در زیر به آخرین مدال‌هایی که در فضای مجازی چوب حراج به اعتبارشان خورده است پرداخته می‌شود.

مدال نامجو برنز ۱۳۶۹ وزنه برداری

این مدال مربوط به مسابقات بین المللی جام جهانی پهلوان نامجو در سال ۱۳۶۹ بوده است. در توضیحات آن آمده است که این مدال بدون مشابه هست و البته با یک سری چیز‌ها هم معاوضه می‌شود. ارسال به شهرستان و تهران هم دارد!

مدال طلای تیم فوتبال پرسپولیس

مدال طلای تیم فوتبال بزرگسالان پرسپولیس
یکی از شش مدال طلای پرسپولیس در لیگ برتر، یکی از سیزده مدال طلای پرسپولیس در لیگ سراسری و یکی از سی و سه مدال طلای پرسپولیس پرافتخار‌ترین تیم ایرانی در تمامی بازی‌های رسمی.

در توضیحات فروش این مدال آمده است:

*متعلق به خاطره انگیز‌ترین قهرمانی تیم در لیگ برتر فصل ۸۶_۸۷ با حضور نود هزار تماشاگر.

*با سرمربیگری جناب آقای افشین قطبی

*قهرمانی بعد از هفت سال ناکامی در دقیقه ۹۶ حتی با کسر شش امتیاز از تیم در لیگ برتر آن فصل

*این مدال تکرار نشدنی ست و برای یک هوادار پرسپولیس یا یک کلکسیونر ارزش آن روز به روز بیشتر خواهد شد

* با تایید صد در صد اصالت مدال به همراه عقد قرارداد رسمی محضری

مدال برنز اصل هفتمین دوره بازی‌های آسیایی تهران

هفتمین دوره بازی‌های آسیایی سال ۱۹۷۴ در تهران برگزار شد. جالب اینجاست که یکی از مدال‌های اهدا شده در آن رقابت‌ها حالا در فضای مجازی به حراج گذاشته شده است.

مدال نقره تیم ملی فوتبال

در توضیحات فروش این مدال آمده است:

*تیم ملی فوتبال بزرگسالان ایران تا به حال در مسابقات رسمی تنها موفق به کسب چهار مدال نقره شده ست. مدال مورد نظر یکی از آن چهار مدال و تنها نمونه موجود مدال نقره مسابقات قهرمانی جام ملت‌های غرب آسیا ۲۰۱۰ در کشور اردن است.
این مدال تکرار نشدنی است و برای یک هوادار فوتبال و کلکسیونر ارزش مدال روز به روز بیشتر خواهد شد.
*با تایید صد در صد اصالت مدال به همراه عقد قرارداد رسمی محضری

مدال وزنه برداری قهرمانی آسیا - وزنه برداری

این مسابقات سال ۲۰۱۳ در آستانه قزاقستان برگزار شد. در آن رقابت‌ها تیم ایران به ۲۱ مدال طلا، یک نقره و یک برنز دست یافت و عنوان قهرمانی در آسیا را از آن خودش کرد، اما با مثبت شدن دوپینگ دو نفر از وزنه برداران، مدال‌های تیم ایران به ۱۵ عدد (۵ طلا، ۷ نقره و ۳ برنز) کاهش پیدا کرد و این تیم با ۴۱۲ امتیاز در مکان ششم رده بندی تیمی قرار گرفت.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تحلیلی خبر آنلاین، تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۴۰۰، ۱۵۲۹۷۵۹، www.khabaronline.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین