پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۸۸۰۸
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۱
اقدامات بانک پاسارگاد در جهت ارتقای دانش عمومی هم‌وطنان از قانون جدید چک تشریح شد. بانک پاسارگاد که همواره بانکی پیشرو در جهت ارتقای دانش عمومیِ هم‌وطنان گرامی نسبت به قوانین جدید چک و ارائه خدمات شایسته، است که به تهیه کتابچه راهنما با این مضمون اقدام کرده است.
شعار سال: بانک پاسارگاد که همواره بانکی پیشرو در جهت ارتقای دانش عمومیِ هم‌وطنان گرامی نسبت به قوانین جدید چک و ارائه خدمات شایسته، است که به تهیه کتابچه راهنما با این مضمون اقدام کرده است.

این کتابچه همراستا با اهداف بانک مرکزی، بر اساس آخرین تغییرات اعمال شده در قانون جدید چک و محتوای تایید شده توسط بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران نگارش و تدوین شده است. نسخه چاپی کتابچه مذکور در کلیه شعبه‌های بانک پاسارگاد به هموطنان گرامی ارائه می‌شود.

همچنین نسخه الکترونیک این کتابچه در سایت بانک پاسارگاد به نشانی https://www.bpi.ir/check-new.pdf در اختیار همگان قرار گرفته است.

لازم به ذکر است "سامانه مدیریت چک (صیاد) " نیز در سایت بانک پاسارگاد به آدرس www.bpi.ir تعبیه شده و مشتریان گرامی این بانک می‌توانند با مراجعه به این سامانه نسبت به ثبت، تأیید و انتقال چک‌های جدید (با رنگ بنفش) اقدام کنند.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار:۸ تیر ۱۴۰۰، کدخبر:۱۴۰۰۰۴۰۸۰۰۰۷۶۳، www.farsnews.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین