پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۹۱۸۱
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۰
با قوت گرفتن رصد و راست آزمایی نامزد‌های شهرداری تهران، شاهد پخش انواع شایعات تخریبی در این خصوص هستیم. یکی از این شایعات مربوط به مهندس هابیل درویشی با موضوع یازده شرکت و موسسه ایشان است. غافل از اینکه ۱۱ موسسه و شرکت مورد نظر، جزو خیریه‌ها، موسسات و شرکت‌های تابعه بنیاد تعاون ناجا، شرکت‌ها و موسسات وابسته به مترو و نظایر آنهاست. گویا برخی قصد دارند، قابیل وار به هابیل‌ها حمله کنند.
شعار سال: کارآمدی وابسته به تیم سازی و فعالیت تخصص محور برگرفته از گروه‌های صاحب صلاحیت از خصوصیات اصلی فعالیت هابیل درویشی به شهادت دوست و دشمن است. فعالیت بی سر و صدا و جامع نگری او نیز، زبانزد عام و خاص است. با توجه به طرح گمانه‌های قوی از نامزدی هابیل درویشی برای شهرداری تهران، متاسفانه شاهد پخش شایعاتی بی اساس در خصوص ایشان با محوریت تعداد شرکت‌های تحت پوشش نامبرده هستیم.
ماجرای ۱۱ شرکت هابیل درویشی
ماجرای ۱۱ شرکت هابیل درویشی
 
همانگونه که ملاحظه می‌شود، شرکت‌ها و موسسات مورد بحث تماما غیر انتفاعی، وابسته به ناجا، وابسته به دولت، وابسته به مترو و شهرداری بوده و بدلیل دوره مدیریتی حضور مهندس درویشی سازمان‌های متبوع، عضویت در این شرکت‌ها، الزامی بوده است.

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال
 
 
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین