پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۰۶۷۷
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۹
سخنگوی کمیسیون سیاست خارجی مجلس گفت: رژیم صهیونیستی تلاش می‌کند با برقراری روابط و همچنین بازگشایی سفارت در کشور‌های مختلف به خودش مشروعیت ببخشد.
شعار سال: محمود عباس‌زاده مشکینی به عادی‌سازی روابط کشور‌های عربی با اسرائیل اشاره کرد و گفت: بحران عدم مشروعیت خطرناک‌ترین مولفه در عرصه سیاست خارجی محسوب می‌شود و این موضوعی است که همواره اسرائیلی‌ها با آن مواجه هستند.

نماینده مردم مشکین شهر در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: رژیم صهیونیستی تلاش می‌کند با برقراری روابط و همچنین بازگشایی سفارت در کشور‌های مختلف به خودش مشروعیت ببخشد.

وی با اشاره به اینکه امروزه مردم کشور‌های دنیا نسبت به اقدامات خصمانه و جنایتکارانه رژیم صهیونیستی به خیابان‌ها سرازیر می‌شوند و اعتراضات جهانی شکل می‌گیرد، ادامه داد: بنابراین باید اذعان کرد اسرائیلی‌ها هیچگاه نمی‌توانند به ثبات سیاستی در عرصه بین المللی دست یابند.
 
کشور‌های اسلامی آسیب‌های زیادی از اقدامات رژیم صهیونیستی دیده‌اند

این نماینده مردم در مجلس یازدهم ضمن تاکید بر اینکه کشور‌های اسلامی آسیب‌های زیادی از اقدامات رژیم صهیونیستی دیده اند، افزود: بر این اساس کشور‌های عربی نباید به سمت عادی سازی روابط با رژیم صهونیستی گام بردارند، زیرا این اقدام برخلاف مصالح جهان اسلام است.

عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه طی چند وقت گذشته مردم فلسطین توسط غاصبان صهیونیستی به خاک و خون کشیده شدند، خاطرنشان کرد: بدون شک دولت‌هایی که به اسرائیل نزدکی می‌شوند و اعتنایی به خون مردم مظلوم فلسطین ندارند، سرنوشتی شوم نصیبشان خواهد شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از ایستنا، تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۴۰۰، کد خبر: ۴۷۹۰۴۹، www.icana.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین