پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۱۰۲۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۲
در مطلب زیر نمونه‌هایی از درخواست‌های مسئولان را برای رسیدگی به منطقه آزاد تجاری استان اردبیل می‌خوانید.
شعار سال: امام جمعه گرمی:
از مسئولین استانی و کشوری به جد می‌خواهیم که موقعیت گرمی، امتیاز‌های گرمی، عقب ماندگی گرمی، انتظارات مردم را در نظر بگیرند و تبعات منطقه آزاد نشدن گرمی را در نظر بگیرند و دیگر این قدر طول ندهند سریع منطقه آزاد گرمی آنهم به مرکزیت گرمی را تمام کنند. گرچه منطقه آزاد شدن نخواهد توانست این همه مشکلات بیکاری و عقب ماندگی را جبران کند، ولی این کمترین چیزی است که می‌توانید به مردم گرمی خدمت کنید.

امام جمعه بیله سوار:
تنها خواسته ما تسریع بحث منطقه آزاد تجاری است و ما از مجمع نمایندگان استان اردبیل می‌خواهیم از مانع تراشی دست برداشته و سریعاً مرکزیت آزاد تجاری را در شهرستان بیله سوار توسط مسئولان کشوری و استانی افتتاح کنند.
تسریع و ایجاد منطقه آزاد تجاری به مرکزیت شهرستان بیله سوار حق حیات این شهر مرزی است و هر گونه خیانت در این حق، مساوی با روز مرگ بیله سوار خواهد بود.

نماینده مردم پارس‌آباد در مجلس:
پارس‌آبادمغان با توجه با شرایط و موقعیت جغرافیایی خاص قابلیت لازم برای ایجاد منطقه آزاد تجاری را دارد. موقعیت جغرافیایی و ژئوپلیتیک بی‌نظیر در مجاورت با قفقاز و روسیه، گمرک، فرودگاه، تولیدات عظیم دامی و کشاورزی، کشت و صنعت‌های استراتژیک، گلخانه یک هزار و ۶۰۰ هکتاری در کنار مردمانی مرزدار و غیور و پرتلاش از جمله ویژگی‌های منطقه محروم و مرزی دشت مغان است.

سیدکاظم موسوی نماینده مردم اردبیل:
به دور از دعوا‌ها و اختلافات قومیتی پیشنهاد کردیم تا منطقه آزاد تجاری به نام استان اردبیل تصویب و ابلاغ شود.
وی با اشاره به نامگذاری یک نقطه از این استان به نام منطقه آزاد و در محدوده ۱۰ هزار هکتاری، گفت: پیشنهاد شده محدوده پارس‌آباد، بیله‌سوار، گرمی و نمین به عنوان منطقه آزاد انتخاب شود.

با این جَوی که بر استان اردبیل حاکم است. به نظر شما آیا منطقه آزاد شدن به صلاح می‌باشد؟ سرانجام این تجارت آزاد به کجا خواهد رسید

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از کانال تلگرامی آران مغان
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۲
0
0
بالاخره منطقه آزاد قرار است در کجا احداث شود؟ اختلافها هنوز باقی است
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین