پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۱۰۳۷
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۰
هشتمین دوره انتخابات سازمان نظام پزشکی از صبح جمعه ۲۵ تیرماه در سراسر کشور آغاز شد در حالیکه روند رعایت پروتکل‌های بهداشتی در هنگام برگزاری انتخابات نظام پزشکی دچار خدشه شد.

شعار سال:انتخابات نظام پزشکی در شهر تهران در محل دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار می‌شود و حدود ۱۰۰ هزار نفر واجد شرایط رأی دادن در انتخابات نظام پزشکی هستند.
 
جلیل کوهپایه زاده رئیس هیأت اجرایی انتخابات نظام پزشکی استان تهران، در واکنش به شلوغی محل برگزاری انتخابات نظام پزشکی در شهر تهران، گفت: تمهیدانی را برای رعایت پروتکل‌ها اندیشیده بودیم، ولی در ساعات اول شروع رأی گیری حجم زیادی از همکاران آمدند که بیشتر در گروه پزشکان این اتفاق رخ داد و در گروه‌های دندانپزشکی، داروسازی، فیزیوتراپی و توانبخشی، علوم آزمایشگاهی و مامایی این مشکل را نداشتیم.

عباس مسجدی آرانی رئیس هیأت نظارت بر انتخابات نظام پزشکی استان تهران، با عنوان این مطلب که صندوق‌های رأی در سه ساختمان دانشگاه علوم پزشکی ایران به تفکیک رشته پیش بینی شده که محل اخذ رأی رشته‌های پزشکی در ساختمان مرکز همایش‌های رازی، دندانپزشکی، داروسازی و مامایی در ساختمان دانشکده پزشکی و رشته علوم آزمایشگاهی و کارشناسان پروانه دار در ساختمان کتابخانه مرکزی قرار داده شده است.


این در حالی است که از صبح جمعه که انتخابات آغاز شد، شاهد ترافیک در ورودی به محل برگزاری انتخابات بودیم، به طوری که در کانال تلگرامی روابط عمومی سازمان نظام پزشکی، از اعضای سازمان نظام پزشکی که قصد آمدن به محل رأی گیری را داشتند، درخواست شد حضور خود را به ساعات پایانی زمان رأی گیری موکول کنند.
 
با توجه به فراهم نبودن زیرساخت‌های لازم الکترونیکی و اینکه حتی یک درصد احتمال خطا و ضایع شدن حقی پذیرفتنی نیست، با افزایش صندوق‌ها و شعب رأی گیری و نیز صندوق سیار مخالفت شده، بنابراین تنها محل اخذ رأی در تهران، دانشگاه علوم پزشکی ایران است.

 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر  ، تاریخ انتشار: 25  تیر   1400، کدخبر: 5259027، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین