پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۱۲۲۱
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۸
قوه قضائیه ارتباط روشنی با حوزه‌ها نداشته البته که قدم‌هایی برداشته شده اما ارتباط تنگاتنگ و مستمر نبوده است.
شعارسال: رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار (ع) گفت: ما باید کشور را از مافیا‌ها خلاص کنیم چراکه در هر وزارتخانه‌ای مافیا وجود دارند و حقوق مردم را تضعیف می‌کنند.

آیت‌الله محمدجواد فاضل لنکرانی در دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه با اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اظهار کرد: الگوی قضای اسلامی در ۴۰ سال اخیر ارائه نشده است هر چند بخشی از این سند هم به حوزه ارتباط دارد، اما ما نه تنها این الگو را نداریم بلکه از برخی کشور‌ها هم عقب هستیم.
 
محمدجواد فاضل لنکرانی و ادعای وجود مافیا در وزارتخانه‌ها


وی تصریح کرد: ما باید کشور را از مافیا‌ها خلاص کنیم چراکه در هر وزارتخانه‌ای مافیا وجود دارد و حقوق مردم را تضعیف می‌کنند. یکی از تاجران تهرانی می‌گفت که کشتی گندم توسط شخصی وارد می‌شود و به دولت با مبلغ سنگین فروخته می‌شود. امروز عامه مردم این مباحث را می‌دانند و نباید به بهانه مردم از این مباحث دور شویم.

رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار (ع) با اشاره به اینکه مباحث مهم عرصه قضایی باید مورد بررسی قرار گیرد، خاطرنشان کرد: قوه قضائیه ارتباط روشنی با حوزه‌ها نداشته البته که قدم‌هایی برداشته شده، اما ارتباط تنگاتنگ و مستمر نبوده است.

شعارسال، بااندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری عصر ایران، تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۴۰۰، کد خبر: ۷۹۴۰۴۵، asriran.com.
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین