پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۱۳۹۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۸
چند روزیست ویدئوای از پرش یک نهنگ در ساحل بوشهر در فضای مجازی منتشر شده است.
شعار سال :مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر نسبت به انتشار ویدیوی کوتاه پرش نهنگ، در حوالی ساحل بوشهر که چند روزیست در فضای‌مجازی منتشر شده است، واکنش نشان داد و اظهار کرد: این فیلم، یک جلوه ویژه تصویری بوده و در واقعیت روی نداده است.
 
تعداد بازدید : 15

فرهاد قلی‌نژاد تصریح کرد: به لحاظ علمی نهنگ هیچ‌وقت به این نزدیکی نمی‌آید و نهنگ‌هایی که در خلیج فارس هستند بیشتر از گونه «براید» هستند، که توانایی پرش ندارند.

وی افزود: مناطق کم عمق ساحلی همانند آن‌چه که در سواحل استان، به ویژه سواحل شمالی شاهد آن هستیم، محل‌های مناسبی برای حضور پستانداران دریایی بزرگ، مانند وال نیست و این جانوران در مناطقی که دارای عمق مناسب می‌باشند حضور دارند.

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر در ادامه گفت: مناطق کم عمق خلیج فارس در استان بوشهر، محل زیست پستانداران دریایی کوچک‌تر مانند دلفین گوژپشت و پورپویز است.

سعید نوذری؛ رئیس اداره روابط عمومی و امور رسانه اداره کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر نیز، از زاویه‌ای دیگر به تحلیل این ویدیو پرداخت و ضمن اشاره به خلاقیت هنرمندانه طراح این ایده، برای جلب توجه جامعه به مسئله مهم محیط زیست و گونه‌های دریایی شایسته حمایت، بیان کرد: این فیلم کوتاه تنها یک جلوه ویژه سینمایی است است که به راحتی با نرم افزار‌های ایجاد جلوه‌های ویژه مانند: افتر افکت، سینما فوردی، مایا، پریمیر و حتی برخی اپلیکیشن‌های تلفن‌همراه قابل ساختن است.

شعار سال، بااندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار:۲۹ تیر ۱۴۰۰، کدخبر: ۱۴۰۰۰۴۲۹۲۱۰۳۶، www.isna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
0
0
کار خلاقانه ای صورت گرفته
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین