پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۱۴۳۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۰
مدیر منابع آب شهرستان‌های رضوانشهر، ماسال و بندر انزلی شرکت آب منطقه‌ای گیلان گفت: در راستای صیانت از منابع آبی، پل‌های غیرمجاز بر پهنه تالاب انزلی در حیطه وظایف محوله و با دستور قضایی تخریب شد.
شعار سال : بهرام بهرام پور با اعلام این خبر، اظهار داشت: بر اساس پایش‌های صورت گرفته توسط گروه گشت و بازرسی شرکت آب منطقه‌ای گیلان؛ مشاهده شد که افرادی حقیقی در محدوده روستای کوچک محله انزلی، به صورت غیرقانونی با احداث پل‌های غیر مجاز برای دسترسی به پهنه تالاب انزلی و تصرف اراضی بستر تالاب اقدام کرده بودند.
 
 
تالاب انزلی از پل‌های غیرمجاز خالی شد
 
وی افزود: به منظور جلوگیری از تعدی اشخاص به اراضی دولتی (حرایم کانال ها، بستر رودخانه ها، آب بندان‌ها و بستر تالاب ها) با گزارش این امور و پیگیری و دستور مقام قضایی شهرستان بندر انزلی، ۲ پل غیر مجاز و همچنین ۲ بند بتنی غیر مجاز با همکاری و حضور عوامل انتظامی با استفاده از یک دستگاه بیل مکانیکی تخریب شد.
 
 
تالاب انزلی از پل‌های غیرمجاز خالی شد
 
مدیر منابع آب شهرستان‌های رضوانشهر، ماسال و بندر انزلی ادامه داد: پل‌های غیرمجاز برای دسترسی متصرفان و بند‌های خاکی نیز جهت انحراف آب به اراضی مورد تصرف ساخته شده بودند که با تخریب آن‌ها راه‌های دسترسی و استفاده غیر مجاز از پهنه تالاب انزلی در محدوده یاد شده مسدود شد.
 
 
تالاب انزلی از پل‌های غیرمجاز خالی شد
بهرام پور گفت: شناسایی کامل و معرفی متصرفان برای آزادسازی اراضی تالاب انزلی در روستای کوچک محله در درست اقدام و پس از تکمیل پرونده این تخلفات، به دستگاه قضایی شهرستان ارجاع خواهد شد.
تالاب انزلی از پل‌های غیرمجاز خالی شد
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی گیلان خبر، تاریخ انتشار:۲۸ تیر، کدخبر:۴۷۱۴۰۱، gilkhabar.ir
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۹
0
0
چقدر خوب که تالاب انزلی به حالت قبل از دخل و تصرف بازگشته
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین