پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۳۵۱۴۵۶
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۵
هیات وزیران، به استناد اصل یکصد و سی و هشتم قانون اساسی، سیاست‌های اجرایی تشویق و حمایت از کارآفرینان پیشرو را تصویب کرد.
شعار سال: بر اساس این تصویب نامه کارآفرین پیشرو شخصی که کسب و کار بنیانگذاری شده توسط او موجب ارتقای زنجیره ارزش صنعت مربوط خود شده و به سطح مشخصی از رشد شاخص ترکیبی اشتغال، فروش و صادرات دست یافته است.

اولین پیشرو بودن می‌تواند در یکی از زمینه‌های دستیابی به بازار‌های جدید و رقابتی، دست‌یابی به برند فراملی و پیاده‌سازی سازو کار‌هایی در کل زنجیره ارزش که موجب ارتقای کیفیت یا کاهش هزینه کل زنجیره ارزش صنعت مربوط شود.

بر اساس این مصوبه هرساله سهم کارآفرینان پیشرو از تسهیلات و مشوق‌های بودجه‌ای در قوانین بودجه سنواتی منظور می‌شود و برنامه‌های تحت عنوان موضوع تولید و اشتغال با هماهنگی سازمان برنامه و بودجه تعیین خواهد شد.

کارآفرینان پیشرو همچنین می‌بایست یکی از فعالیت‌های زیر را به عنوان مسوولیت اجتماعی با رعایت قوانین و مقررات مربوطه بر عهده گیرند.

بر این اساس راه اندازی مرکز نوآوری، باشگاه کارآفرینان نوجوان، مراکز رشد کارآفرینی یا باشگاه صادرات شتابدهی، پرورش و رشد گروه‌های جوان دارای ظرفیت بالا، راه اندازی کافه کارآفرینی در زیست بوم، اجرای فعالیت‌های سبز و دوستدار محیط زیست، بسترسازی برای گفت وگوی سیاست گذاران منطقه‌ای و بازیگران زیست بوم و…از جمله این فعالیت هاست.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازایلنا، تاریخ انتشار:۲۹تیر ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۱۰۶۸۴۹، ilna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین