پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۱۹۱۴
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۲:۲۰
عضو فراكسيون انقلاب اسلامي گفت: شهردار تهران باید در جبهه نیروهای انقلابی باشد یعنی اینکه براساس رزومه و فعالیت او معیار انقلابی بودنش تایید شود نه اینکه فقط خود فرد اعلام کند انقلابی است، همچنین مدیر آینده تهران باید کارنامه ای شفاف و مشخص داشته باشد.
شعارسال: اقبال شاکری، نماینده مردم تهران، ری و شمیرانات در مجلس گفت: اولین ویژگی به شهردار آینده این است که او در جبهه انقلاب باشد یعنی باید سابقه انقلابی داشته و در جبهه انقلاب فردی شناخته شده باشد.

وی افزود: فرد منتخب اعضای شورای ششم شهر تهران به عنوان شهردار آینده تهران باید فردی باشد که تیمی از نیرو‌های قوی و کارامد و انقلابی او را همراهی کنند و او بتواند افراد پاکدست و معتمد در بدنه شهرداری به خدمت بگیرد قطعا شهروندان به این دستگاه اجرایی و خدماتی اعتماد خواهند کرد.

عضو فراکسیون انقلاب اسلامی با بیان اینکه شهردار آینده تهران بهتر است دارای سابقه مدیریت شهری باشد، گفت: اگر شهردار آینده تهران در حوزه مدیریت شهری سابقه و آشنایی داشته باشد درواقع یک امتیاز مثبت در مقابل دیگر گزینه‌ها محسوب می‌شود؛ بنابراین شهردار آینده با داشتن این ویژگی‌ها می‌تواند پاسخگوی انتظارات مردم و شهروندان باشد.
 
 
تهران نیازمند شهردار  انقلابی و کارآمد است
 

شاکری با اشاره به اینکه منتخبان با انتخاب یک شهردار از جبهه انقلاب که دارای سابقه مدیریت شهری باشد، تصریح کرد: درواقع اعضا می‌توانند فقط از این طریق می‌توانند کارامدی نیرو‌های انقلابی را به مردم نشان داد. باید توجه داشت اینکه فرد بیان کند من انقلابی هستم نباید معیار قرار داد بلکه باید به کارنامه او نگاه کرد اگر فاقد کارنامه و یا کار انقلابی باشد نمی‌تواند شهردار آینده تهران باشد.

وی در پایان گفت: شهردار آینده پایتخت باید فردی شجاع، ریسک پذیر و خطرپذیر باشد. شرایط و معضلات شهر تهران می‌طلبد فردی انقلابی با کارنامه و رزومه شفاف و مشخص مدیریت آن را بر عهده بگیرد.

شعارسال، بااندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری مدارا، تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۴۰۰، کدخبر: ۱۶۸۸۷۰، modara.ir.
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین