پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۱۹۳۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۹
پیرو جا ماندن بار مسافران پرواز ATR شیراز بندرعباس هما، روابط عمومی این هواپیمایی مدعی شده است که بدلیل گرمای هوا و افزایش امنیت، بار مسافران ارسال نشده و به اصطلاح جا مانده است. اما گویا یادشان رفته که هواپیما با ظرفیت ۶۰ درصد در شرایط کرونایی باید پرواز می‌نمود و به هر شیوه‌ای که حساب شود، نباید این اتفاق می‌افتاد. منتظر توضیحات هستیم. البته اگر توضیحاتی وجود داشته باشد و توجیهات جایگزین نگردد. از سازمان هواپیمایی کشوری هم در خواست داریم، خود را به خواب نزند یا ما را از خواب بیدار کند.
شعار سال: حسین جهانی درباره بار‌های مسافران که در فرودگاه شیراز باقی مانده بودند، افزود: شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از مسافران پرواز شماره ۳۳۸۸ شیراز به بندرعباس دیروز جمعه یکم مردادماه، عذر خواهی می‌کند.
 

وی ادامه داد: برای انجام پرواز شرایط آب و هوایی یکی از مهمترین شاخص‌ها در این زمینه است و از آنجایی که در روز‌های اخیر در اغلب نقاط کشور، جبهه هوای گرم حاکم بوده، این موضوع در انجام پرواز‌ها بسیار تاثیرگذار بوده است.

مدیر کل روابط عمومی ایران ایر اظهار کرد: در خصوص این پرواز، علی‌رغم رعایت ۶۰ درصدی پذیرش مسافر براساس دستورالعمل‌ها و با توجه به بالا رفتن لحظه‌ای دمای هوا و محدودیت وزنی هواپیما ATR و قدرت کم این نوع هواپیماها، پس از استارت هواپیما توسط خلبان و افزایش ناگهانی دما که تاثیر به سزایی در پرواز این نوع هواپیما‌ها دارد، تصمیم بر این گرفته شد که به دلیل رعایت رفاه حال مسافران، به جای کاهش مسافران، از بار آن‌ها کاسته و این پرواز بدون تاخیر انجام و بار آن‌ها با پرواز بعدی ارسال شود.

جهانی تصریح کرد: بر همین اساس، پنج بسته به وزن ۲۲ کیلوگرم به دلیل فاسد پذیر بودن با پرواز شماره ۳۳۸۸ شیراز به بندرعباس ارسال شد و ۲۲ بسته باقی مانده به وزن ۳۲۲ کیلوگرم از پرواز خارج می‌شود که با هماهنگی انجام شده با پرواز شماره ۳۳۷۶ روز گذشته یکم مرداد در ساعت ۲۲ و ۱۵ دقیقه از شیراز به کیش و با پرواز شماره ۳۳۶۰ در ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه از کیش به بندرعباس ارسال شد.

ظهر روز گذشته ایران ایر در یک اتفاق عجیب، بدون اطلاع قبلی به مسافران پرواز شیراز به بندرعباس، بار‌های آن‌ها را در فرودگاه شیراز باقی گذاشت و هیچ توضیحی به مسافران نداد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از همشهری آنلاین، تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۴۰۰، کدخبر: ۶۱۶۲۳۱، www.hamshahrionline.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۶
0
0
دلیل‌هایی که بعضی وقتها باورشان کمی سخت است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۵
0
0
بعد از آوردن بار اطلاع رسانی که میتونستین بکنین
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین