پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۲۱۶۸
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۰
آیا از قانون ۲۰۲۰ برای سلامت چشم‌هایتان استفاده می‌کنید؟
شعارسال: رسانه‌های سنتی مثل کتاب و مجله و رسانه‌های جدیدتری مانند سینما، تلویزیون و رایانه چشم‌های ما را به سمت خودشان خیره می‌کنند. همان‌طور که می‌دانید بعضی از این رسانه‌ها دائماً در حال انتشار نور هستند. خیره شدن طولانی و قرار گرفتن در فاصله نامناسب از نمایشگر می‌تواند زمینه اختلالات مختلف بینایی مانند خستگی، خشکی چشم و پیرچشمی را ایجاد کند.
 
 
تعداد بازدید : 7

چهار توصیه کلیدی می‌تواند به شما کمک کند تا آسیب کمتری متوجه چشم‌هایتان شود. اولین توصیه ما به شما رعایت قانون ۲۰۲۰ است. به این معنی که هر ۲۰ دقیقه به مدت ۲۰ ثانیه چشم‌هایتان را از نمایشگر برداشته و به یک نقطه دور نگاه کنید. دوم اینکه پلک زدن را فراموش نکنید. پلک زدن اختیاری به استراحت چشم کمک می‌کند و به‌طور طبیعی چشم را شست‌وشو می‌دهد. سومین توصیه این است که روشنایی نمایشگر را تنظیم کنید. سفیدی صفحه نمایشگر نباید مثل یک منبع نور باشد. در فضا‌های تاریک و کم‌نور، حالت شب را برای صفحه نمایشگر فعال کنید.

چهارم اینکه نور اتاق را تنظیم کنید. در محیط تاریک به صفحه نمایشگر نگاه نکنید و بهتر است نمایشگر را در جایی قرار دهید که نور مستقیم پنجره یا لامپ را بازتاب ندهد.

شعارسال، بااندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۴۰۰، کدخبر: ۱۱۰۸۷۱۲، ilna.news.
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین