پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۲۴۸۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۸
نماینده مردم تبریز در مجلس با بیان این جمله که جو آرامی در تبریز حاکم است، گفت: این اعتراضات به گونه‌ای نبود که درگیری در آن وجود داشته باشد پس از فراخوانی که در داخل و خارج داده شد در همان ساعت اولیه مردم پراکنده شدند.
شعار سال: «محمدحسین فرهنگی»، نماینده مردم تبریز در مجلس، در رابطه با "اعتراضات اخیر در تبریز" گفت: اعتراضات بصورت گسترده نبود، در روز یک شنبه در ساعت معینی تجمعاتی شکل گرفت، اما با حضور عوامل امنیتی دیگر ادامه پیدا نکرد.

او در خصوص تعداد بازداشتی بیان کرد: طبیعتا به صورت متفرقه ممکن است افرادی بازداشت شده باشند. بخشی از اخباری که در فضای منتشر شد منطبق با واقعیت است و بخشی دیگر فقط صداگذاری‌هایی است که انجام شده است، مثلا خود فیلمبردار مطلبی را می‌گوید و شعاری را می‌دهد با گوشی خود فیلم می‌گیرد و ربطی به جمعیت حاضر نداشته است.

فرهنگی با بیان این جمله که جو آرامی در تبریز حاکم است، گفت: این اعتراضات به گونه‌ای نبود که درگیری در آن وجود داشته باشد پس از فراخوانی که در داخل و خارج داده شد در همان ساعت اولیه مردم پراکنده شدند.

او در خصوص قطعی اینترنت در تبریز بیان کرد: اطلاعی از قطعی اینترنت در تبریز ندارم اینکه آیا قطعی برای همان محدوده خاص بوده و یا وسیع‌تر از آن، زیرا قاعدتا نهاد‌های خاصی مسئول این کار هستند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از آفتاب نیوز، تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۴۰۰، کد خبر: ۷۱۹۶۰۲، aftabnews.ir
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۶
0
0
خدارو شکر که اعتراضات درگیری نداشتند و فضای امنی حاکم است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۵
0
0
اینترنت هم به همان دلایل قطع بوده است
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین