پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۳۵۲۵۴۱
تعداد نظرات: ۳۷ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۹
حسن فروزان‌فرد گفت: همواره کم‌کاری در فعالیت‌های بیمه‌ای و آثار آن درکمیت وکیفیت حوزه کشاورزی و صنایع تبدیلی وجود داشته وآنچه که تحت عنوان صندوق بیمه کشاورزی وجود دارد با آنچه که شایسته عرصه کشاورزی است، فرسنگ‌ها فاصله دارد.
شعارسال:حسن فروزان‌فرد گفت: همواره کم‌کاری در فعالیت‌های بیمه‌ای و آثار آن درکمیت وکیفیت حوزه کشاورزی و صنایع تبدیلی وجود داشته وآنچه که تحت عنوان صندوق بیمه کشاورزی وجود دارد با آنچه که شایسته عرصه کشاورزی است، فرسنگ‌ها فاصله دارد.

وی، با بیان اینکه فعالیت صندوق بیمه کشاورزی بیمه گری نیست، افزود: در این صندوق چیزی به نام ارزیابی ریسک که قسمت اصلی توسعه بیمه است وجود ندارد.

عضو کمیسیون کشاورزی و صنایع تبدیلی اتاق بازرگانی تهران، تصریح کرد: صندوق بیمه کشاورزی صندوقی است که در آن یکسری منابع از سوی دولت تخصیص داده می‌شود و به صورت مساوی بین کشاورزان توزیع می‌شود که ربطی به مفهوم بیمه ندارد.

فروزان‌فرد، خاطرنشان کرد که با وجود آنکه این صندوق سال‌ها فعال بوده به جز توزیع یکسری منابع بین کشاورزان کمک دیگری نکرده به دلیل اینکه کشاورزی که بهتر کار کرده و ریسک خود را کنترل می‌کند هیچ جایگاهی پیدا نکرده و همان حق بیمه را پرداخت می‌کند.
 

صندوق بیمه کشاورزی شایسته‌ی کشاورزان نیست
 
وی، ادامه داد: آنچه که باید توسعه داده شود مکانیزم‌عادلانه است و مکانیزم‌عادلانه مبتنی بر مدیریت ریسک قابلیت تعریف، توزیع و پیشرفت دارد و این صندوق، جلوی ورود فعالان حرفه‌ای این عرصه را به این بخش مهم اقتصادی گرفته است.

عضو کمیسیون کشاورزی وصنایع تبدیلی‌اتاق بازرگانی تهران، گفت: شرکت‌های بیمه خصوصی برروی یکسری بیمه نامه‌های تکراری متمرکز شده اند که نیازی به جا انداختن آن درجامعه نیست ودرآن اقیانوس سرخ به رقابت قیمتی با یکدیگر مشغول هستند.

فروزان‌فرد، خاطرنشان‌کرد که حوزه‌های جدید بیمه‌ای که به شدت می‌تواند جنبه توسعه‌ای داشته باشد و خلا آن هم بسیار احساس می‌شود کمتر مورد توجه شرکت‌های بیمه‌ای قرارمی گیرد.

حوزه‌های جدید بیمه‌ای کمتر مورد توجه صنعت بیمه قرار می‌گیرد

فروزان‌فرد، اظهارکرد: شاخص توسعه، میزان نفوذ بیمه دربین فعالیت‌های اقتصادی یک جامعه است که ضرورت ورود صنعت بیمه به حوزه کشاورزی و صنایع تبدیلی که حوزه‌ای گسترده است را نشان می‌دهد.

وی، با بیان اینکه برای کنترل ضریب خسارت حوزه کشاورزی باید گام به گام به این عرصه ورود کرد، گفت: شرکت‌های بیمه‌ای در این زمینه متخصصین و کارشناسان توانمندی را پرورش نداده اند، صحنه کشاورزی و صنایع تبدیلی بسیار پیچیده و با ویژگی‌های خاص خود است.

عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران، افزود: برای این حوزه باید کارشناسانی را تربیت کرد که صاحب تخصص و تجربه در این زمینه هستند و درمرحله دوم باید از مناطقی که با ریسک پایین ترشروع کرد.

فروزان‌فرد، اذعان داشت که درحوزه‌های کشاورزی می‌توان از عرصه‌هایی که جنبه گلخانه‌ای و صنعتی دارند و متخصصین کشاورزی و آبیاری درآن‌ها فعالیت می‌کنند و کار خود را حرفه ای‌تر انجام می‌دهند شروع کرد.

وی، معتقداست که کارخانجات و باغاتی که ریسک‌های خودرا تا اندازه‌ای کاهش داده اند و کنترل کرده اند می‌توانند نخستین مکان‌هایی باشند که بیمه‌ها به آن‌ها رجوع می‌کنند تا بدون آنکه ریسک بالایی شرکت‌های بیمه‌ای را تهدید کند به این عرصه ورود کرده و تجربه‌ای برای آن‌ها حاصل شود.

شعارسال، بااندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه خبری چابک آنلاین، تاریخ انتشار:۶ مرداد ۱۴۰۰، کدخبر:۱۶۸۶۷، www.chabokonline.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
کارشناس بیمه
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
0
4
عضو محترم کمسیون کشاورزی و بازرگانی میشه بفرمایید شما خودتون چه دسته گل های ارزشمندی را بر سر کشاورزان بی نوا زده اید؟؟ آیا غیر از دزدی و راندخواری و گزافه گویی کار دیگری هم بلد هستید؟ بیمه کشاورزی با همه کم و کاستی ها در حال حاضر تنها حامی کشاورزان هست و کارشناسان بیمه ای که شما اسمشان را به دهان نامبارک می آورید و آنها را بی تخصص می‌خوانید مثل امثال شما پشت میز نشین نیستند و بهتر هست از خود کشاورزان نظرسنجی شود که بیمه گر و ارزیاب برایشان دلسوزتر هستند یا امثال شما
کارشناس بی تخصص
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
0
3
سلام، به این آقای متخصص بگید، وقتی که صندوق بیمه به خوبی جوابگوی خسارت کشاورز و دامدار نیست، به نظر شما یک کارشناس فوق تخصص چیکار میتونه بکنه؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!
مصطفی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
0
2
بیمه برای شرایط استاندارد تعریف شده است و برای خود ملاک و معیار دارد. متاسفانه بعلت کشاورزی اغلب سنتی ، بیمه گری و ارزیابی بیمه کشاورزی بسیار مشکل است.
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۲:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
1
1
یه پول بهت بدم اول برو سرو کله تو اصلاح کن مرتیکه بعد بیا در مورد کارشناسان بیمه صحبت کن
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
0
0
نه اینکه مجلسی ها خیلی باسواد و کارشناسن فکر کردن همه مثل خودشونن.بدبخت ترازاینها پیدا نمیشه.
شهریاری
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
0
1
سلام آقای فروزان فر خودت خیلی تخصص دارید ک با مدیریت غلط شما و امثال شما ۵رودخانه پر آب خوزستان خشک کردید و زراعت و پرورش دام استان ب نابودی کشوندید
حالا هم دنبال خالی کردن جیب صندوق ب نفع خودتون هستید شما چه میدونید کشاورز و دامدار چیه؟ از بیمه کشاورزی و بیمه دام چه میدونید ک اظهار نظر میکنی......
مریم غلامی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
0
0
با سلام، از آقای فروزان فر دعوت می کنیم، سری به باغات بزنند، کمی در استان های کشور فقط تفریحانه در مزارع و باغات قدم بزنند، کارشناسان را حداقل ببینند، کمکشان می کند به عنوان یک مسئول چنان نظر بی ارتباطی ندهند که آبرویشان برود و مضحکه بیمه گر و ارزیاب و بیمه گذار شوند، قدر زر زرگر شناسد قدر گوهر گوهری، تخصص ایشان چیست اصلا؟ ندرکشان اصلی است؟
مهدی نادری
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
0
1
سلام بهتره آقای فروزان دریک جلسه با کارشناسان بیمه مطالب غیرکارشناسی خودش را مطرح کند و بفرماید که تشکل ایشان چه قدمی در اصلاح کشاورزی برداشته و واقعاً اطلاعاتش درزمینه کشاورزی و بیمه کشاورزی شهرها و روستاها چقدر است.
بنده به عنوان یک کارشناس کشاورزی اعلام آمادگی مناظره با ایشان را می نمایم.
مسیب اکبرآبادی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
0
1
حق دارید پس ی لطفی بکنید تشریف بیارید جای ارزیابا و ارزیابا بیان جای شما بلکه مسیر درستی طی بشه
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
0
2
کارشناسان بیمه کشاورزی از همان جایی فارغ التحصیل شده اند که خود شما شده اید پس اگر بی سواد هستن خود شما هم بی سواد هستی
کارشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
0
2
خودتون چند کلاس سواد دارید که با این وقاحت تمام در مورد کارگزاران زحمت کش بیمه کشاورزی صحبت میکنید
کارگزار بیمه کشاورزی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
0
0
واقعا جای تاسف داره
Rebeka
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
1
2
مردک پوفیوز فقط گوه خوری بلدن
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
0
1
عادل
Romania
۱۷:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
0
1
ب سلام آقای فروزانفر
ببخشید شما تا به امروز کجای کار بودید چرا مسولینی مثل شما به فکر آموزش کارگزاران نبودن
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
0
3
عارضم بحضور شما که اندازه یه ساعت وقت در فضای مجازی
درمورد بیمه کشاورزی و کارشناسان مظلومش مطالعه کنید

تا از شرایط کاری اسفناک و سخت بودنش
اطلاعاتی دستتون برسه
مملکت ما چهار تا نماینده مثل شما داشته باشه
واسه بفنا رفتنش کفایت میکنه
محمودوند
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
0
3
شما کاملا بی جا میکنید در خصوص نیروهایی ک عمری دارن زحمت میکشن اینجوری نظر میدی
Hassan Sadegh
Canada
۲۰:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
0
3
فروزان فرجان شما بلدی درست کارشناس پرورش بدی اونجایی که شما نشستین جای شما نیست .کارشناس بیمه کشاورزی بهترین هستند کارشناس بیمه همه چی رو بیمه می‌کنه ولی خودش بیمه تامین اجتماعی نداره اگه شما یه کم بلد بودین به تامین اجتماعی کارشناسان بیمه کشاورزی نظر میدادین که بیست ساله بدون بیمه تامین اجتماعی کار میکنند آقای متخصص
Omid
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
0
3
باسلام و احترام،کارشناس ارزیاب صندوق بیمه ۱۶ سال با تجربه ای ک دارند فعالیت خالصانه کرده اند،علم و تجربه و تخصص بالای ۹۰ درصد کارشناسان صندوق از کارشناسان جهاد کشاورزی و ترویج کشاورزی بالاتره،شما در صورتی میتونین صحبت خود را اثبات کنین ک کارشناسان جهاد و ‌ . . . را در عرصه میدان با کارشناسان صندوق بیمه مقایسه کنین،کارشناسان جهاد کشاورزی با وسیله نقلیه دولتی سالی یکبار سر مزارع و باغات حاضر نمیشوند،درصورتیکه کارشناسان بیمه با وسیله نقلیه شخصی تک تک مزارع و باغات را بازدید میکنن،لطفا نسبت ب کارشناسان صندوق نظر مثبت داشته باشین
گراوند
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
0
1
الان خود شما مثلا در جایگاهی که هستی تخصص داری؟ حتما اینجوری با الفاظ بازی میکنید رشته ادبیات عرب ان هم در دانشگاه یالغوز آباد با هزار سهمیه داری؟
گرمی
United States of America
۲۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
0
0
سلام
تو که قیافه ات داد میزنه متخصص چی هستی
اونموقع میایی کارشناسان زحمت کش و متخصص و مجرب بیمه که خود بیمه نیستن دارن کار می کنن زیر سوال میبری متاسفم برات ...
باران
United States of America
۲۰:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
0
1
واقعا جای تاسفه شما اول یه تحقیق کن بعد نظرتو به اشتراک بزار
روح اله رضایی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
0
0
با سلام واحترام واقعا متاسفم از افرادی که بدون تخصص وتجربه کافی در خصوص متخصصین وکارشناسان بیمه کشاورزی سخن میگویند وجود چنین افراد بی خرد وغیر متخصصی که بدون اطلاع واگاهی اظهار نظر میکنند باعث شده که وضع مملکت ما به اینجا برسه واقعا متاسفم براتون
متخصص
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
0
0
سلام. شما تا الان کجا تشریف داشتید که امروز به فکر کشاورز وکشاورزی افتادید. به جای سخنرانی هرکدام ازکارشناسان صندوق بیمه حاضرند باشما سرباغ یا مزرعه حاضرشوند وآنجا مشخص می شود که چه کسی تخصص دارد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
0
1
لطفا بدون تحقیق زحمات کارشناسان بیمه کشاورزان را هدر ندهید
جواد گرگین
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
0
1
اول متاسفم برای مجلس که متأسفانه افراد بی سواد و نالایقی چون شما رو در جمع خودش پذیرفته
دوما متاسفم واسه اون مردمی که شما رو به عنوان نماینده قبول کردند، که مطمئنا اگه بررسی بشود، به این نتیجه می رسیم که شما انتخاب مردم نیستید
سوم متاسفم واسه اون کمیسیون که از نظرات امثال شما برای پیشبرد چرخ نظام استفاده می کند
چهارم متاسفم واسه همه دانشگاه که اجازه میده افرادی مثل شما، به هر طریقی با گرفتن مدرک پا توی این جامعه بگذارند
با همه اینها از نظرات شما چنین بر می آید که اطلاع چندانی که چه عرض کنم، اصلا این قشر زحمت کش را شما نمی شناسید...
پیشنهاد میکنم که کمی بیشتر وقت بگذارید و چند تا کتاب یا حداقل تحقیقی بفرمایید بعد اظهار نظر بفرمایید...
متاسفانه دیدگاه و طرز فکر شما ارزش این را هم ندارد که با شما جلسه ای بگذاریم و شما را روشن کنیم...
با این همه امیدوارم که دیگر در جامعه افراد نالایق و ناکارآمد و راند خوار و بی سواد و کوته فکر مشاهده نکنیم...
رحیم نورآفتاب
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
1
0
خیلی خری جاکش عوضی
علیپور
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
0
1
آقای نسبتا محترم.شما کار ارزیابی زراعت ویا دام رو از نزدیک دیدین که اینجوری نظر غیر کارشناسی میدین.شما بهتره تو حوزه معارف یا هنر نظر بدین.کار ارزیابی واستون خطرناکه ،پوستتون میسوزه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
0
0
سلام..متخصص کاش بدونی کارشناسان بیمه همه برا خودشون یه پا کارشناسن و باتجربه..شما هم معلومه با این لحن حرف زدنتون هیچی از بیمه کشاورزی حالیتون نیست.
لطفا یه کم ادبیات بهتری در مورد کارشناسان محترم و باسواد و مظلوم و ستم دیده بکار ببرید.
مهدي
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
0
1
باسلام
صندوق بيمه كشاورزي بخاطر فشارهاي سياسيون ، از مسير اصلي خودش خارج شده و به بيراهه رفته و دليلش هم فقط و فقط شما نماينده هاي بي سواد و بفكر راي اوردن به هر قيمتي هستيد .
_
Russian Federation
۱۱:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
0
0
مدیر گلخانه یا واحد مکانیزه و صنعتی که بقول شما ریسک کمتری دارن ، روی چه منطقی باید واخد خودس رو بیمه بکنه و هزینه اضافی بده ؟
daruosh
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
0
0
با سلام.واقعا متاسفم برای نماینده ایی که زحمات یک قشر تحصیلکرده و با تجربه را در زمان خسارت در بدترین شرایط آب و هوایی یا سرما و یخبندان و یا گرما و خشکسالی، با سخنان سخیف و غیر کارشناسی به سخره میگیرد،جوانایی که جوانی خود را تا ۲۰ سال در این کار گمارده اند ،بدون استخدامی و حقوق ثابت، بدون بیمه تامین اجتماعی، بدون
عیدی و پاداش.شرم باد بر دشمنان تولید و کشاورزی
م-ر
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
0
1
با عرض سلام
قبل از هر چیز بنده از بابت نظرات برخی از دوستان که حاوی کلمات نامناسب هست از هر کس مخصوصا جناب اقای قروزان فرد عذر میخوام

مطالبی که بیان فرمودید در بعضی موارد صحیح هست و در بعضی موارد متاسفانه اشتباه که بنده این اشتباه رو بحساب عدم آگاهی شما از شرایط بیمه و سیاستهای کلان صندوق بیمه کشاورزی میزارم

شما در جایی به نحوه پرداخت غرامت ایراد گرفتید و سپس به عدم تخصص کارشناسان بیمه که کادر میدانی هستن خرده گرفتین درحالیکه ایراد اول کاملا متوجه سیاستهای غلط مدیریت عالی صندوق بیمه هست و مدیریتی که بعد از گذشت حدود 15 سال از تاسیس صندوق بیمه در جمعی اعلام فرمودند که ما سیاستگزاریمون بر اساس آزمون و خطاست . شما از چنین سطح مدیریتی که 15 سال تمام صرفا با آزمون و خطا جلو رفته و نتیجه آن هدر رفتن عمر کارشناسانی بوده که از یک سو از داشتن شغل دوم منع شدن و از سویی دیگر حتی یک روز هم سابقه بیمه براشون اعمال نشده و همچنین هدر رفت بودجه تخصیصی در آزمون و خطای مدیریت محترم بوده

نیاز به ذکر نیست که اگر قرار باشه یک تشکیلات بزرگ تخصصی و مالی برای 15 سال با روش آزمون و خطا اداره بشه تخصص نقش زیادی در اون نداره و هر فرد عابر خیابان هم با روش ازمون و خطا میتونه همین کار رو انجام بده
لذا شایسه است جنابعالی بجای متهم کردن کارشناسان میدانی ، مسبب این عامل رو در بین مدیران رده بالا و ستادی جستجو بفرمایین

مطلب بعدی که لازم دیدم از محضر شما سوال کنم در مورد مسِوولیتهای متعددی بود که در ارگانهای دولتی و شرکتهای متعدد خصوصی یا نیمه خصوصی دارین
مورد جالبی که به چشم میخوره شرکت مواد غذایی کامبیز هست که با گذشت نیم قرن همچنان محصولات محدودی رو تولید میکنه و نه تنها هیچگونه صادراتی در این مدت نداشته که از 5 ستاره رتبه بندی یک ستاره گرفته و ارزیابیش 3از 8 بوده و مساله وقتی جالبتر میشه که همین رتبه بندی و ارزیابی هم توسط یکی از شرکتهای تحت مدیریت شما انجام شده

وقتی خواستم چند تا از شرکتهایی که شما از مدیران اونها هستین و تقریبا وظایف مشابه و موازی کاری دارن بررسی کنم متوجه شدم که حتی سایت برخی از این شرکتها و تشکلها هم فعال نیست

http://eco-mot.com/

http://www.iranward.org/

http://www.ic-crs.com/

https://r4b.co/

http://www.karbod.ir/

مسلما این شرایط درخور مقام و رتبه علمی شما استاد گرامی نیست

و در پایان یک سوال مدیریتی برای روشن شدن خودم و تعداد زیادی از مخاطبین از محضرتون دارم و آن این که لطفا برای ما هم مختصرا در مورد روش کارتون و نحوه مدیریت و زمانبندی انجام اینهمه مسوولیت بفرمایین چون اغلب مردم بخاطر عدم آشنایی با اصول بهره وری و مدیریت حتی با وجود دو شغل دچار کمبود زمان میشن و مسلما علاقه دارن بدونن افراد موفقی که دهها پست دارن نحوه زمانبندی و مدت حضور روزانه یا هفتگیشون در هر پست چقدر و چگونه هست

با تشکر از نظرات مفیدتون
کارشناس بیمه
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
0
0
با سلام کارشناسان بیمه‌ کشاورزی حتی روز تعطیل که شما خوابی تو سطح روستاها با وسیله شخصی هرکدام با تخصص های مرتبط به خودشان در مزارع دامدا ریها. باغات مرغداریها زنبورستان ها. ابزیان. دارند خسارت های کشاورز ان زحمتکش رو بررسی میکنن. به همه خطرات و مشکلات موجود در کشور بدون اینکه حتی خود کارشناس بیمه تامین اجتماعی داشته باشه.
سالاری
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
0
0
لطفا کارشناسی میکنی بکن ولی از همه زوایا وقتی افرادی مث شما و امسال شما قوانین بیمه رو بنویسند و تایید کنندبدون اینکه پاشون رو میون دامدارا و کشاورزا گذاشته باشن و حرف و نظرات کارشناسان بیمه رو نشنیده باشن بهتر از این نمی شه عمل کرد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
0
0
با سلام کارشناسان بیمه‌ کشاورزی حتی روز تعطیل که شما خوابی تو سطح روستاها با وسیله شخصی هرکدام با تخصص های مرتبط به خودشان در مزارع دامدا ریها. باغات مرغداریها زنبورستان ها. ابزیان. دارند خسارت های کشاورز ان زحمتکش رو بررسی میکنن. به همه خطرات و مشکلات موجود در کشور بدون اینکه حتی خود کارشناس بیمه تامین اجتماعی داشته باشه.
کارگزار
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
0
0
باسلام ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌تاوقتی‌که‌کارمیدانی‌‌نکرده‌باشی‌‌وبا‌استرسها‌روبه‌رونشی‌‌ارزیاب‌وبیمه‌گزار‌ودرک‌نخواهی‌کرد.واقعا‌جای‌تاسف‌داره‌که‌ازپشت‌صندلی‌گردون‌مقابل‌کولر‌درمورد‌قشر‌زحمت‌کش‌اظهارنظر‌میکنین.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین