پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۳۵۸۹
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۸
بعد از مراسم تنفیذ حجت الاسلام رئیسی، واکنش‌هایی به حاشیه‌های این مراسم صورت گرفت. از جمله آن‌ها می‌توان به توئیت‌های برخی افراد در این رابطه اشاره کرد که به بعضی از آن‌ها در این خبر پرداخته شده است.
شعار سال:

علی علیزاده

نظرسنجی: مثلی هست که میگوید جمهوری اسلامی روسای جمهور سابقش را میخورد. مثل خاتمی و احمدی‌نژاد که امروز به مراسم تنفیذ هم دعوت نشده بودند.

به نظرتان سرنوشت روحانی چه خواهد بود؟ آیا مثل خلفش رفسنجانی راهی برای بقای سیاسی پیدا میکند یا مثل احمدی‌نژاد و خاتمی به تدریج حذف خواهد شد؟

عبدالرضا داوری از نزدیکان سابق احمدی نژاد

عدم دعوت از احمدی‌نژاد در مراسم تنفیذ رئیسی، کاملا طبیعی بود.

احمدی‌نژاد، انتخابات ریاست جمهوری را نامشروع و غیرقانونی خواند و با پیوستن به جریان تحریم انتخابات، بار‌ها اعلام کرد که رای نخواهد داد.

حذف احمدی‌نژاد، از فهرست مدعوین مراسم تنفیذ، به معنای حذف او از ساخت رسمی ج. ا است.

علی مطهری، نماینده سابق مجلس

جناب آقای رئیسی در ابتدای نطق خود در مراسم #تنفیذ فرمودند: «شرط ادب و احترام در حکم تنفیذ از سوی رهبری انقلاب این بود که دست مبارک ایشان را می‌بوسیدم» از ایشان میپرسم این شرط را از کجا آورده اند درحالی که دست بوسی شائبه تملق و چاپلوسی دارد و حریت و استقلال رأی افراد را مخدوش میکند.

سید امیر سیاح

از آقای رئیسی انتظار ندارم تورم را یکی دوماهه مهارکند، چون نمیشود.
اما انتظاردارم، انحصار‌ها را بشکند و شرایط صدور مجوز‌های کسب‌وکار را شفاف و سهل کند تا هر ایرانی (از آقازاده تا روستازاده) بتواند به سهولت، کسب‌وکار موردنظرش را راه بیندازد وگرفتار کاغذبازی و رشوه در ادارات نشود.

محمدرضا شهبازی

بی‌تعارف، یکی از بزرگترین خطرات و چالش‌های پیش روی دولت رییسی، جوان‌های ریشوی عشق قدرت و میز هستن.

اینا می‌تونن بلایی به سر این دولت بیارن که روزی هزار بار آرزوی پیر و پاتال‌های اصولگرا و اصلاحطلب رو کنیم.

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از کانال رصد تحلیل‌های روز
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین